منو
X

تصویر
علی اصغر شمسی
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر علی اصغر شمسی هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات (شماره نظام پزشکی: ۳۸۹۲۷). تا به امروز خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی بسیاری را به بیماران عزیز ارائه کرده ام، وظیفه ی من تشخیص و درمان عارضه های مغزی و ستون فقرات با بهره گیری از روش های درمانی کارآمد مطابق با دانش روز دنیا است.
افراد بسیاری را روزانه پذیرش و ویزیت می کنم که از مشکلات مغزی و ستون فقرات رنج می برند، بعد از تشخیص دقیق بیماری این عزیزان، بهترین متد درمانی برای کنترل بیماری و بهبودی آنها ارائه می شود. لازم به ذکر است که تشخیص و شروع به موقع درمان در مورد بیماری ها و آسیب های سیستم عصبی از اهمیت بسیاری برخوردار است، از این رو بهتر است افرادی در صورت مواجه با هر گونه اختلال و تغییر در وضعیت سیستم عصبی خود با یک متخصص و جراح مغز و اعصاب در ارتباط باشند.
من نیز هم اکنون بعد از چندین سال فعالیت و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما مردم عزیز می باشم. در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه (عصرها) را در مطب حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعه کنندگان گرامی می باشم.
زمینه ی اصلی فعالیت های من که می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح است: جراحی تومور های مغزی و نخاعی، جراحی و درمان خونریزی مغزی، جراحی تنگی کانال نخاعی، جراحی و اصلاح انحراف ستون فقرات، درمان آسیب طناب نخاعی، درمان هیدروسفالی در کودکان و بزرگسالان، جراحی عفونت های مغزی، درمان دیسک و فتق دیسک، درمان آسیب دیدگی مهره های ستون فقرات (شکستگی، ساییدگی، جابجایی)، کنترل صرع، درمان سکته مغزی، درمان ضربه مغزی، جراحی بیماری های ورید مغزی (انسداد، آنوریسم، …)، و غیره.
بیماران عزیز هم چنین با مراجعه به مطب می توانند نوار مغزی، نوار عصب- عضله و نوار چشم نیز انجام دهند.
شماره تلفن مطب در این صفحه درج شده، برای هماهنگی با منشی می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر علی اصغر شمسی، دکتر شمسی، دکتر علی اصغر شمسی جراح مغز و اعصاب، دکتر علی اصغر شمسی متخصص مغز و اعصاب، دکتر علی اصغر شمسی نورولوژیست، دکتر علی اصغر شمسی نوروسرجن، دکتر علی اصغر شمسی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر علی اصغر شمسی فوق تخصص صرع، دکتر علی اصغر شمسی فوق تخصص ام اس، دکتر علی اصغر شمسی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
علی اصغر شمسی
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر