منو
X

تصویر
بهزاد اسکندر اوغلی خیاوی
جراح مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
80%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر بهزاد اسکندر اوغلی خیاوی هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات به شماره نظام پزشکی: ۲۶۹۱۱٫ هم چنین عضو هیأت علمی گروه جراحی، دانشکده پزشکی دانشگاه اردبیل (مرتبه علمی: استادیار) نیز می باشم.
تا به امروز به عنوان یک متخصص نوروسرجری خدمات بسیاری اعم از پیشگیری، تشخیصی، درمانی و توانبخشی را ارائه کرده ام و تجربه ی انجام چندین هزار عمل جراحی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم.
همچنین به عنوان یک استادیار، خدمات آموزشی و مشاوره ای بسیاری را به دانشجویان عزیز ارائه کرده، و فعالیت های گسترده ای نیز در زمینه های علمی و تحقیقاتی داشته ام.

خدمات تخصصی دکتر اسکندر اوغلی خیاوی
آنچه در حیطه فعالیت های بنده قرار می گیرد شامل تشخیص و درمان سایر عارضه های مغزی، نخاعی و ستون فقرات از قبیل: تومورهای مغزی و نخاعی، تروماهایی مانند شکستگی جمجمه و شکستگی مهره های ستون فقرات، عفونت مغزی، تنگی کانال نخاعی، آسیب طناب نخاعی، انسداد و یا پارگی رگ های مغز، هیدروسفالی (آب آوردن مغز)، سکته مغزی، ناهنجاری های مادرزادی مغز و ستون فقرات، اسکولیوز یا انحراف ستون فقرات، دیسک های کمری و گردنی، فتق دیسک، کیفوز (گوژ پشتی)، سرخوردگی و جابجایی مهره های کمر و گردن، خونریزی مغزی، و… می شود.
افراد بسیاری تا به امروز نزد من مراجعه داشته اند که از این عارضه ها رنج می برده اند، که خوشبختانه با شروع درمان رفته رفته بهبود پیدا کرده و سلامتی خود را مجدد به دست آورده اند.
لازم به ذکر است که بروز این بیماری ها می تواند حافظه فرد بیمار، سطح هوشیاری، بینایی، شنوایی، تکلم، حرکت و تعادل او، و… را درگیر کند. از این رو افرادی که با هر گونه ناهنجاری و تغییر در این قسمت ها مواجه می شوند بهتر است حتما برای معاینه و بررسی های دقیق با یک متخصص و یا جراح مغز و اعصاب در ارتباط باشند.

محل فعالیت دکتر اسکندر اوغلی خیاوی
قابل توجه بیماران عزیز بنده در حال حاضر در مطب شخصی خود در شهرستان اردبیل مشغول فعالیت می باشم، و آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستم. علاوه بر این روزهایی در هفته را در بیمارستان فاطمی (در اردبیل) حضور داشته و در کنار دیگر همکاران متخصص و مجرب خود در خدمت شما مراجعه کنندگان محترم می باشم. در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید با هماهنگی قبلی هم به مطب و هم بیمارستان فاطمی مراجعه کنید.
شماره تلفن مطب نیز در این صفحه ذکر شده، برای اطلاعات بیشتر لطفا با این شماره تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان فاطمی اردبیل
  • تجارب / مهارت ها نگارش مقاله های علمی و تخصصی با همکاری دیگر اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و انتشار این آثار در معتبرترین ژورنال های علمی- پژوهشی در داخل و خارج از کشور از جمله مقاله (Adaptive coping strategies in patients with spinal cord injury: A phenomenological study) منتشر شده در Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology در سال 2021، مقاله (The initial and 24 h after the patient rehabilitation deficit of arterial blood gases as predictors of patients outcome) منتشر شده در Biomedical and Pharmacology Journal در سال 2013، و...
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر بهزاد اسکندر اوغلی خیاوی، دکتر بهزاد اسکندر اوغلی خیاوی جراح مغز و اعصاب، دکتر بهزاد اسکندر اوغلی خیاوی اردبیل، جراح مغز و اعصاب اردبیل
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
بهزاد اسکندر اوغلی خیاوی
جراح مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر