منو
X

تصویر
یوسف طیبی میبدی
متخصص مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر یوسف طیبی میبدی هستم، متخصص نورولوژی (مغز و اعصاب). تا به امروز خدمات بسیاری را اعم از تشخیصی و درمانی را در این زمینه ارائه کرده ام و هدف من همیشه تشخیص درست و ارائه ی مناسب ترین روش های درمانی موجود برای بهبود و سلامت دوباره ی بیماران عزیز بوده است.
سیستم عصبی انسان می تواند به بیماری ها و مشکلات متعددی دچار شود، در میان این بیماری ها آن دسته که با روش های غیر جراحی قابل درمان است، مانند ام اس، عفونت سیستم عصبی (مننژیت)، آلزایمر و دیگر اختلالات حافظه، میوپاتی و نوروپاتی به عنوان بیماری های عصبی عضلانی، اختلال در خواب مانند بی خوابی، فلج خواب و خواب پریشی، پارکینسون، اختلال در سطح هوشیاری، صرع و تشنج، میگرن و دیگر سردردهای تنشی و خوشه ای، سرگیجه، عدم تعادل، سکته ی مغزی، و… جزو فعالیت های اصلی یک نورولوژیست محسوب می شود، و متخصصین این زمینه قادر به تشخیص و درمان این بیماری ها و اختلالات می باشند. من نیز به عنوان یک نورولوژیست با سابقه ی چند سال فعالیت در این حیطه توانایی تشخیص و درمان این بیماری ها را دارم.
بیماری های مغز و اعصاب هر کدام با علائمی همراه هستند که بهتر است در صورتی که متوجه این نشانه ها شدید برای بررسی و تشخیص دقیق در اولین فرصت با یک متخصص نورولوژی در ارتباط باشید. به عنوان مثال فردی که مبتلا به بیماری ام اس (مالتیپل اسکلروزیس) است، با نشانه هایی مانند اسپاسم عضلانی، ضعف عضلانی، خواب رفتگی اندام ها، حرکات غیر ارادی، عدم توانایی در راه رفتن، گرفتگی عضلات، عدم توانایی در حفظ تعادل، مشکل در تکلم، مشکلات بینایی، احساس خستگی بیش از حد، دردهای مزمن در هر قسمتی از بدن، بروز مشکل هنگام دفع ادرار و مدفوع، اختلالات عاطفی، و… مواجه می شود. ممکن است فرد مبتلا یک یا چند از این نشانه ها را داشته باشد. البته باید یادآور شد که دوره ی این نشانه ها معمولا به دو شکل است، یا نشانه ها عود پیدا کرده که در یک دوره ی چند روزه و یا چند ماهه ادامه پیدا می کند و بعد به بهبودی فرد می انجامد، و یا اینکه این نشانه ها به طور تدریجی وخیم تر شده و بدون دوره ی بهبودی است. متخصصین با تجویز دارو، و همینطور با کمک روش های درمانی دیگر مانند کاردرمانی و فیزیوتراپی می توانند روند این بیماری را کنترل کنند.
عزیزانی که با این نشانه ها مواجه می شوند احتمال ابتلا آنها به ام اس یا دیگر آسیب ها و بیماری های مغز و اعصاب وجود دارد که بهتر است برای بررسی و تشخیص دقیق تر با یک متخصص نورولوژی در ارتباط باشند، در صورت تمایل به ارتباط با من نیز می توانید به آدرس درج شده مراجعه داشته باشید. در حال حاضر در بیمارستان گلسار (گیل) واقع در رشت فعالیت می کنم، قابل ذکر می باشد که برنامه ی کاری من در این بیمارستان روزهای شنبه تا چهارشنبه (ساعت ۸ صبح) می باشد، برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان گلسار (گیل) رشت
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر یوسف طیبی میبدی، دکتر طیبی میبدی، دکتر یوسف طیبی میبدی جراح مغز و اعصاب، دکتر یوسف طیبی میبدی متخصص مغز و اعصاب، دکتر یوسف طیبی میبدی نورولوژیست، دکتر یوسف طیبی میبدی نوروسرجن، دکتر یوسف طیبی میبدی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر یوسف طیبی میبدی فوق تخصص صرع، دکتر یوسف طیبی میبدی فوق تخصص ام اس، دکتر یوسف طیبی میبدی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
یوسف طیبی میبدی
متخصص مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر