منو
X

تصویر
چیا پروتی قلات
جراح مغز و اعصاب
(8)
آمار این متخصص
(8) رای
53%

دقت

30%

مفید بودن

40%

دانش و مهارت

80%

رفتار بالینی

100%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر چیا پروتی قلات هستم، عضو هیأت علمی گروه جراحی مغز و اعصاب، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه (مرتبه علمی: استادیار) و متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات به شماره نظام پزشکی ۱۰۵۹۲۸٫
تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه، و انجام فعالیت های مختلف آموزشی (مشاوره و راهنمایی پایان نامه های تحصیلی دانشجویان)، پژوهشی (نویسنده مقالات علمی و تخصصی، و انتشار این آثار در مجله های معتبر داخلی و خارجی)، تحقیقاتی (مجری و همکار چند طرح تحقیقاتی)، … در زمینه ی درمانی نیز خدمات بسیاری را به مردم عزیز کشورم ارائه کرده ام، و در بیمارستان ها و کلینیک های متعددی فعالیت کرده ام، در این بین می توانم به بیمارستان آذربایجان (واقع در ارومیه) اشاره کنم که همچنان فعالیت من در این بیمارستان ادامه دارد و در کنار دیگر پزشکان مجرب و متخصص این مرکز درمانی در خدمت بیماران عزیز می باشم.
وظیفه ی من به عنوان یک جراح مغز و اعصاب، شامل اخذ شرح حال بیماران در وهله ی اول، انجام معاینه های بالینی لازم، تجویز تست های پاراکلینیکی برای ارزیابی دقیق مغز و ستون فقرات، تشخیص آسیب ها و بیماری های مربوط به این قسمت ها، و در نهایت درمان عارضه های تشخیص داده شده با استفاده از مناسب ترین روش های درمانی مطابق با دانش روز دنیا می شود.
و اما از میان بیماری ها و آسیب های شایع مغزی و ستون فقرات که قادر به تشخیص و درمان آنها می باشم می توانم به: تومور مغزی و نخاعی، انحراف ستون فقرات، شکستگی جمجمه، ضربه مغزی، ساییدگی مهره های ستون فقرات، شکستگی مهره ها، ضایعات عروقی مغز و نخاع، تنگی کانال کمری، هیدروسفالی، عفونت مغز (ابسه، انسفالیت)، خونریزی مغزی، سکته مغزی، صرع، دیسک کمر و گردن، فتق دیسک، آرتروز، آسیب طناب نخاعی، ناهنجاری های مادرزادی ستون فقرات، … اشاره کنم.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این قبیل صدمات و بیماری ها مبتلا بوده اند، که خوشبختانه بعد از درمان، رفته رفته سلامتی خود را به دست آورده اند. البته باید یادآور شد که بهبودی کامل بستگس به نوع، شدت بیماری، و تشخیص به موقع دارد. پس چنانچه مدتی است با هر گونه اختلال و ناهنجاری در سیستم عصبی خود مواجه هستید بهتر است در اولین فرصت حتما با یک متخصص و جراح مغز و اعصاب در ارتباط باشید.
من نیز هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در این حیطه و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما بیماران گرامی می باشم. برای ارتباط با من می توانید هم به بیمارستان آذربایجان در ارومیه و هم مطب شخصی مراجعه داشته باشید.
لطفا پیش از مراجعه با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس گرفته و از برنامه ی کاری من در بیمارستان و مطب اطلاع پیدا کنید. هدف من ارائه ی بهترین خدمات تشخیصی و درمانی جهت حفظ سلامتی شما می باشد، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان آذربایجان ارومیه
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر چیا پروتی قلات، دکتر پروتی قلات، دکتر چیا پروتی قلات جراح مغز و اعصاب، دکتر چیا پروتی قلات متخصص مغز و اعصاب، دکتر چیا پروتی قلات نورولوژیست، دکتر چیا پروتی قلات نوروسرجن، دکتر چیا پروتی قلات فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر چیا پروتی قلات فوق تخصص صرع، دکتر چیا پروتی قلات فوق تخصص ام اس، دکتر چیا پروتی قلات فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
چیا پروتی قلات
جراح مغز و اعصاب
(8)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر