منو
X

تصویر
پویا محقق زاده
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر پویا محقق زاده هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری). وظیفه ی اصلی من مانند تمامی متخصصان این شاخه از پزشکی، بررسی، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مغز، اعصاب و ستون فقرات می باشد. تا به امروز خدمات تشخیصی و درمانی بسیاری را در این زمینه ارائه کرده و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم.
می توان گفت بیماری ها و آسیب های مرتبط با مغز و اعصاب و همینطور ستون فقرات بسیار گسترده است و هر کدام به طریقی روی سلامت فرد تأثیر می گذارد و زندگی عادی فرد را مختل می سازد. بنابراین تشخیص این بیماری ها در مراحل اولیه بسیار حائز اهمیت است.
برخی از این بیماری ها به این شرح می باشد تومور و ضایعات مغزی، فتق مغزی، خونریزی مغزی، ضربه ی مغزی، شکستگی جمجمه، عفونت سیستم عصبی (آبسه و انسفالیت)، آنوریسم مغزی، انسداد شریان های مغزی، هیدورسفالی (آب آوردن مغز)، … به عنوان بیماری ها و آسیب های مغزی، اسکولیوز (انحراف ستون فقرات)، آسیب طناب نخاعی، فتق دیسک بین مهره ای، دیسک کمر و گردن، تومور نخاعی، ساییدگی و جابجایی مهره ها، تنگی کانال نخاعی، … به عنوان آسیب های ستون فقرات و نخاع.
تا کنون افراد بسیاری نزد من مراجعه داشته اند که با بیماری ها و آسیب های مغزی، نخاعی و ستون فقرات نظیر آنچه نام برده شد، مواجه بوده که خوشبختانه بعد از جراحی روند بیماری شان کنترل و به مرور بهبود پیدا کرده اند. شما شهروندان عزیز نیز در صورتی که با هر گونه آسیب و اختلال که با ستون فقرات و سیستم عصبی تان مرتبط می شود، مواجه هستید می توانید برای معاینه و درمان با من در ارتباط باشید. من بعد از بررسی وضعیت شما (بالینی/ روش های پاراکلینیکی) به تشخیص و درمان بیماری ای که با آن مواجه هستید می پردازم.
قابل ذکر می باشد که هم اکنون روزهایی را در مطب شخصی حضور داشته و مراجعین عزیز را پذیرش و ویزیت می کنم. شما می توانید برای اطلاع از برنامه ی کاری من و همینطور رزرو وقت قبلی با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر پویا محقق زاده، دکتر محقق زاده، دکتر پویا محقق زاده جراح مغز و اعصاب، دکتر پویا محقق زاده متخصص مغز و اعصاب، دکتر پویا محقق زاده نورولوژیست، دکتر پویا محقق زاده نوروسرجن، دکتر پویا محقق زاده فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر پویا محقق زاده فوق تخصص صرع
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
پویا محقق زاده
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر