منو
X

تصویر
وحید رزم گیری
جراح مغز و اعصاب
(4)
آمار این متخصص
(4) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

40%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

اینجانب دکتر وحید رزم گیری، پزشک متخصص در زمینه ی جراحی مغز و اعصاب هستم، تا به امروز خدمات تشخیصی و درمانی متعددی را در این زمینه ارائه کرده ام و تجربه ی انجام تعداد بی شماری جراحی دارم، جراحی هایی که با توجه به آخرین دانش روز دنیا انجام شده و سلامتی دوباره ی بیماران را به همراه داشته است.
بیماری های مرتبط با سیسم عصبی انسان بسیار گسترده بوده و هر کدام به نوعی سلامت فرد را به خطر می اندازند و در عملکرد او اختلالاتی ایجاد می کنند. از این رو ضروری است افرادی که با آسیب ها و اختلالاتی مواجه هستند چه مرتبط با مغز و اعصاب و چه مرتبط با ستون فقرات با متخصصین جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری) در ارتباط بوده و برای درمان بیماری خود اقدام کنند. جراح مغز و اعصاب بعد از گرفتن شرح حالی از شما و انجام معاینات دقیق، و در صورت لزوم انجام آزمایش های مخصوص (با روش پاراکلینیک) نظیر ام آر آی، سی تی اسکن، نوار مغز، نوار عصب-عضله، و… به تشخیص بیماری شما می پردازد، و بعد از آن اقدام به انجام جراحی می کند. من نیز به عنوان یک جراح همین وظایف را بر عهده دارم، و همیشه سعی در تشخیص درست و ارائه ی مناسب ترین روش های درمانی را داشته ام.
در این قسمت به شرح اصلی ترین فعالیت هایم می پردازم که شامل: جراحی و درمان بیماری های مغزی (تومور، انسداد شریان های مغز، سکته، آبسه و انسفالیت، هیدورسفالی، خونریزی، ضربه، شکستگی جمجمه، و…) و جراحی و ذرمان آسیب های نخاعی و ستون فقرات (اسکولیوز، تومور، انسداد مجرای نخاع، لغزش مهره ها، ساییدگی مهره ها، دیسک کمر و گردن، فتق دیسک بین مهره ای، آسیب طناب نخاعی، و…) می شود. هموطنان گرامی که با ناهنجاری ها و اختلالاتی مرتبط با سیستم عصبی و ستون فقرات مواجه هستند بهتر است برای بررسی بیشتر با من در ارتباط باشند. در حال حاضر روزهایی را در مطب شخصی حضور داشته و بیماران گرامی را پذیرش و ویزیت می کنم. جهت اطلاع از برنامه ی کاری من و همینطور تعیین نوبت قبلی با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر وحید رزم گیری، دکتر رزم گیری، دکتر وحید رزم گیری جراح مغز و اعصاب، دکتر وحید رزم گیری متخصص مغز و اعصاب، دکتر وحید رزم گیری نورولوژیست، دکتر وحید رزم گیری نوروسرجن، دکتر وحید رزم گیری فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر وحید رزم گیری فوق تخصص صرع
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
وحید رزم گیری
جراح مغز و اعصاب
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر