منو
X

تصویر
هیبت اله آقاجان زاده
جراح مغز و اعصاب
(5)
آمار این متخصص
(5) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

40%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر هیبت اله آقاجان زاده، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات هستم. تا به امروز خدمات تشخیصی و درمانی بسیاری را در این زمینه ارائه کرده و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم.
مغز و ستون فقرات انسان می تواند به بیماری ها و آسیب های متعددی دچار شود، هر یک از این بیماری ها به طریقی روی سلامتی فرد تأثیر می گذارد و زندگی عادی او را نیز مختل می سازد. قابل ذکر می باشد که بروز هر یک از آسیب ها و بیماری های مغزی و ستون فقرات با علائم و نشانه هایی همراه می باشد.
معمولا علائمی مانند اختلال ناگهانی در بینایی (دو بینی، تاری دید، …)، اختلال در شنوایی (وزوز گوش، …)، اختلال در صحبت کردن، ارتعاش و لرزش دست و پا، سردردهای شدید و مکرر، تب شدید و ناگهانی، حالت تهوع و استفراغ، تشنج، سرگیجه، اختلالات شناختی و رفتاری، افت سطح هوشیاری (گیجی، خواب آلودگی، …)، اختلال در حافظه، بی حسی عضلانی، گزگز یا مور مور شدن اندام ها، خشکی و سختی عضلات، دردهای مزمن، احساس سوزش در اندام ها، بی نظمی در راه رفتن، عدم تعادل، از دست دادن کنترل دفع ادرار و مدفوع، و… می تواند نشان دهنده ی بروز یک بیماری و عارضه ی مغزی، ستون فقرات و نخاعی باشد.
افرادی که با یک یا چند از این نشانه ها مواجه هستند بهتر است برای معاینه و بررسی دقیق تر با یک متخصص و یا جراح مغز و اعصاب در ارتباط باشند. متخصص بعد از بررسی وضعیت شما به صورت بالینی و با کمک روش های پاراکلینیکی، به تشخیص و درمان بیماری ای که به آن مبتلا هستید با کمک روش های جراحی و غیر جراحی می پردازد.
من نیز به عنوان یک جراح مغز و اعصاب، و ستون فقرات همین وظایف را بر عهده دارم. قابل توجه هموطنان عزیز اصلی ترین خدماتی که ارائه می کنم شامل جراحی و درمان عارضه های مغزی (تومور و سرطان، خونریزی، ضربه، شکستگی جمجمه، عفونت، سکته، هیدروسفالی، انسداد شریان های مغزی، آنوریسم، …)، جراحی و درمان عارضه های ستون فقرات (تنگی کانال نخاعی، تومور نخاعی، انحراف ستون فقرات، دیسک کمر و گردن، فتق دیسک بین مهره ای، آسیب طناب نخاعی، آسیب مهره های کمری و گردن، …) می شود.
شما می توانید برای ارتباط با من به مطب شخصی مراجعه داشته باشید، در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب حضور داشته و در خدمت بیماران عزیز می باشم. عزیزانی که با هر گونه ناهنجاری و اختلال نظیر آنچه نام برده شد مواجه هستند می توانند جهت معاینه و مداوا با من در ارتباط باشند.
شماره تلفن مطب در این صفحه ثبت شده است، برای اطلاع از برنامه ی کاری من و هم چنین جهت اخذ نوبت قبلی می توانید با این شماره تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر هیبت اله آقاجان زاده، دکتر آقاجان زاده، دکتر هیبت اله آقاجان زاده جراح مغز و اعصاب، دکتر هیبت اله آقاجان زاده متخصص مغز و اعصاب، دکتر هیبت اله آقاجان زاده نورولوژیست، دکتر هیبت اله آقاجان زاده نوروسرجن، دکتر هیبت اله آقاجان زاده فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر هیبت اله آقاجان زاده فوق تخصص صرع، دکتر هیبت اله آقاجان زاده فوق تخصص ام اس، دکتر هیبت اله آقاجان زاده فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی، دکتر هیبت اله آقاجان زاده فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
هیبت اله آقاجان زاده
جراح مغز و اعصاب
(5)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر