منو
X

تصویر
همایون نظری نیا
متخصص مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر همایون نظری نیا هستم، پزشک متخصص در شاخه ی نورولوژی (مغز و اعصاب) به شماره نظام پزشکی ۶۰۳۰۳٫ تا به امروز خدمات متعدد مراقبتی، تشخیصی، توانبخشی و درمانی را به مردم عزیز کشورم ارائه کرده ام و در درمانگاه ها و بیمارستان های مختلفی فعالیت کرده ام، در این بین می توانم به بیمارستان شهدای عشایر در خرم آباد اشاره کنم که همچنان فعالیت من در این بیمارستان ادامه داشته و در کنار دیگر همکاران مجرب و متخصص خود در خدمت بیماران عزیز می باشم.
رده بیماری ها و اختلالات سیستم عصبی بسیار گسترده است، و هر یک به طریقی می تواند سلامتی شما را تحت تأثیر قرار دهد، وظیفه ی من به عنوان یک متخصص نورولوژی تشخیص دقیق بیماری شما و ارائه ی مناسب ترین روش درمانی مطابق با دانش روز دنیا برای بهبودی شما است. در این بین برخی از بیماری ها و آسیب های مغز و اعصاب نیز هستند که تشخیص و درمان آنها بر عهده ی جراحان مغز و اعصاب است.
اما از میان عارضه های مغز و اعصاب که تشخیص و درمان آنها بر عهده ی متخصصان مغز و اعصاب، یا نورولوژیست ها است می توان به بیماری ام اس، صرع، مننژیت یا آماس سر (نوعی عفونت مغزی)، پارکینسون و دیستونی به عنوان بیماری های حرکتی، آلزایمر و زوال عقل در رده ی اختلالات حافظه، میگرن و سردردهای خوشه ای و عصبی، بیماری های عصبی- عضلانی، آتاکسی (عدم تعادل)، بیماری ها و اختلالات مرتبط با هوشیاری، برخی از بیماری های روان مانند افسردگی، اضطراب و وسواس، اختلالات شایع در خواب (سندرم پاهای بی قرار، بی خوابی، فلج خواب، …)، سکته مغزی، آرتروز، دیسک کمر و گردن، … اشاره کرد.
بروز بیماری ها و اختلالات نام برده می تواند روی بینایی، شنوایی، تکلم، بلع، راه رفتن و تعادل، عضلات و اندام هایتان، خواب، سطح هوشیاری، حافظه تان، … اثر بگذارد، در صورتی که با هر گونه اختلال در این بخش ها مواجه شدید بهتر است برای بررسی دقیق و اطمینان از وضعیت سیستم عصبی خود حتما با یک متخصص مغز و اعصاب در ارتباط باشید.
من نیز هم اکنون بعد از چند سال فعالیت در خدمت شما مردم عزیز می باشم، جهت ارتباط با من می توانید به بیمارستان شهدای عشایر مراجعه داشته باشید. در حال حاضر روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه (صبح ها) را در این بیمارستان حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین گرامی می باشم.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های مرتبط با بیمارستان که در این صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر همایون نظری نیا، دکتر نظری نیا، دکتر همایون نظری نیا جراح مغز و اعصاب، دکتر همایون نظری نیا متخصص مغز و اعصاب، دکتر همایون نظری نیا نورولوژیست، دکتر همایون نظری نیا نوروسرجن، دکتر همایون نظری نیا فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر همایون نظری نیا فوق تخصص صرع، دکتر همایون نظری نیا فوق تخصص ام اس، دکتر همایون نظری نیا فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
همایون نظری نیا
متخصص مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر