منو
X

تصویر
هادی قره باغیان آذر
متخصص مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

40%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر هادی قره باغیان آذر هستم، متخصص مغز و اعصاب. هم چنین عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (مرتبه علمی: استادیار) نیز می باشم. در این قسمت می توانم به اختصار سوابق تحصیلی، شغلی، آموزشی، تحقیقاتی، علمی – پژوهشی، … خود را شرح دهم:
در سال ۱۳۷۸ در رشته ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شدم و بعد از هفت سال در سال ۱۳۸۵ موفق به دریافت دکترا حرفه ای خود شدم، بعد از گذراندن دوران طرح در سال ۱۳۸۷ در آزمون دستیاری شرکت کردم و موفق به قبولی در رشته ی تخصصی نورولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شدم و بعد از چهار سال دکترا تخصصی خود را در این رشته و در سال ۱۳۹۱ دریافت کردم. بعد از فارغ التحصیلی به عنوان هیأت علمی فعالیت خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز کردم، در طی این سال ها علاوه بر تدریس در دانشگاه و آموزش دانشجویان عزیز، فعالیت هایی نیز در زمینه ی برگزاری کارگاه های آموزشی، مشارکت در انجام چندین طرح تحقیقاتی، نگارش و انتشار مقاله های علمی و تخصصی در معتبرترین نشریه ها و مجله های فارسی و انگلیسی زبان، … داشته ام. هم چنین تا کنون در مراکز درمانی مختلفی فعالیت کرده ام، در این بین می توانم به درمانگاه مادر و بیمارستان امام رضا (ع) در کرمانشاه اشاره کنم که همچنان فعالیت من در این دو مرکز درمانی ادامه دارد. آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد و هموطنان عزیز می توانند از آن بهره مند شوند شامل تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب از قبیل: صرع و تشنج، آتاکسی، بیماری های عصبی و عضلانی، عفونت سیستم عصبی (مننژیت)، اختلالات خواب مانند سندرم پاهای بی قرار، بی خوابی، حمله در خواب و خواب پریشی، اختلالات روان مانند وسواس، اضطراب و افسردگی، سکته ی مغزی، انواع سردردها، سرگیجه، بیماری ام اس، اختلال در سطح هوشیاری، مشکلات حسی- حرکتی، آلزایمر و دیگر اختلالات حافظه، و… می شود. افرادی که با هر گونه اختلال و ناهنجاری در وضعیت راه رفتن خود، تعادل، بینایی، شنوایی، صحبت کردن، اندام ها و عضلات، رفتار، میزان هوشیاری، حافظه شان، … مواجه هستند بهتر است در اولین فرصت جهت ارزیابی و معاینه دقیق با یک متخصص مغز و اعصاب در ارتباط باشند. شما می توانید به منظور معاینه و معالجه با من نیز در ارتباط باشید. همانطور که پیش تر اشاره شد در حال حاضر روزهایی را در درمانگاه مادر و بیمارستان امام رضا (ع) حضور داشته و در خدمت بیماران گرامی می باشم، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده (آدرس ایمیل، شماره تماس) در این صفحه اقدام فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک درمانگاه مادر کرمانشاه، بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر هادی قره باغیان آذر، دکتر قره باغیان آذر، دکتر هادی قره باغیان آذر جراح مغز و اعصاب، دکتر هادی قره باغیان آذر متخصص مغز و اعصاب، دکتر هادی قره باغیان آذر نورولوژیست، دکتر هادی قره باغیان آذر نوروسرجن، دکتر هادی قره باغیان آذر فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر هادی قره باغیان آذر فوق تخصص صرع، دکتر هادی قره باغیان آذر فوق تخصص ام اس، دکتر هادی قره باغیان آذر فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
هادی قره باغیان آذر
متخصص مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر