منو
X

تصویر
نورمحمد مامی زاده
جراح مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
80%

دقت

80%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

80%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر نورمحمد مامی زاده، متخصص نوروسرجری (جراحی مغز و اعصاب) هستم و دارای شماره نظام پزشکی ۱۰۳۵۸۲٫ آنچه وظیفه ی من محسوب می شود شامل آسیب شناسی و درمان بیماری ها و صدمات مغزی و ستون فقرات با روش های دارویی و جراحی می شود.
مغز و ستون فقرات افراد ممکن است درگیر بیماری ها و آسیب های متعددی شود، درگیر شدن مغز، نخاع و ستون فقرات به این عارضه ها می تواند خطراتی جدی را برای فرد به همراه داشته باشد، از این رو تشخیص و درمان به موقع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
از میان شایع ترین عارضه های مغزی و ستون فقرات که تشخیص و معالجه ی آنها در حیطه ی فعالیت ما متخصصان نوروسرجری قرار می گیرد می توان به: تومور و ضایعات مغزی، صرع، سکته، ضربه مغزی، شکستگی جمجمه، پارگی عروق مغزی، انسداد شریان های مغز، آنوریسم، هیدروسفالی، آبسه، انسفالیت، … به عنوان عارضه های مغزی؛ انحراف ستون فقرات، صدمات مهره های کمر و گردن مانند شگستگی، ساییدگی و لغزش، دیسک، فتق دیسک، تنگی مجرای نخاعی، آرتروز، تومور نخاعی، و غیره اشاره کرد.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این قبیل صدمات و بیماری ها مبتلا بوده اند، که خوشبختانه با شروع درمان مانع از پیشرفت بیماری شان شده و رفته رفته بهبود پیدا کرده اند. چنانچه شما نیز با ناهنجاری ها و اختلالات سیستم عصبی مواجه هستید می توانید برای انجام معاینه و درمان با من در ارتباط باشید.
هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام چندین هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما شهروندان محترم می باشم، جهت ارتباط با من می توانید به مطب شخصی مراجعه داشته باشید.
در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب در مطب حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما بیماران محترم می باشم.
لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن هایی که در این صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید. هدف من حفظ سلامت سیستم عصبی شما مردم عزیز، و ارائه ی دقیق ترین خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی می باشد، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر نورمحمد مامی زاده، دکتر مامی زاده، دکتر نورمحمد مامی زاده جراح مغز و اعصاب، دکتر نورمحمد مامی زاده متخصص مغز و اعصاب، دکتر نورمحمد مامی زاده نورولوژیست، دکتر نورمحمد مامی زاده نوروسرجن، دکتر نورمحمد مامی زاده فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر نورمحمد مامی زاده فوق تخصص صرع، دکتر نورمحمد مامی زاده فوق تخصص ام اس، دکتر نورمحمد مامی زاده فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
نورمحمد مامی زاده
جراح مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر