منو
X

تصویر
مهدی ارجی پور
جراح مغز و اعصاب
(8)
آمار این متخصص
(8) رای
100%

دقت

80%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

90%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر مهدی ارجی پور هستم، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان (گروه جراحی مغز و اعصاب دانشکده پزشکی) و پزشک متخصص در زمینه ی جراحی مغز و اعصاب (شماره نظام پزشکی: ۱۲۸۳۲۲).
از میان فعالیت های مختلفی که تا کنون داشته ام می توانم به نگارش مقالات علمی متعدد و چاپ این آثار در ژورنال های معتبر علمی- پژوهشی، مشاوره و راهنمایی پایان نامه های تحصیلی دانشجویان، تألیف و چاپ یک جلد کتاب تحت عنوان “مدیریت پیشرفته اطلاعات و استنادات علمی EndNote” در سال ۱۳۹۱، مشارکت در انجام طرح های تحقیقاتی در سمت مشاور، همکار و مجری، شرکت در همایش های مختلف ملی و بین المللی، و… اشاره کنم.
هم چنین به عنوان یک جراح مغز و اعصاب تا کنون خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی بسیاری را به مردم عزیز کشورم ارائه کرده ام. آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد شامل تشخیص و درمان عارضه های مغزی (انسداد عروق مغزی، آنوریسم، عفونت های مغزی، هیدروسفالی، ضربه ی مغزی، شکستگی جمجمه، تومور مغزی، صرع، …) و عارضه های نخاعی و ستون فقرات (تومور نخاعی، شکستگی مهره های کمر و گردن؛ لغزش یا ساییدگی مهره ها، دیسک، فتق یا بیرون زدگی دیسک، تنگی کانال نخاعی، اسکولیوز یا انحراف ستون فقرات، …) می شود.
افراد بسیاری تا کنون نزد من مراجعه داشته اند که به این بیماری ها و آسیب دیدگی ها مبتلا بوده اند که خوشبختانه به خاطر تشخیص به موقع و درمان سریع مانع از پیشرفت بیماری شان شده و به مرور بهبود پیدا کرده اند.
در صورتی که شما نیز درگیر اختلالات و ناهنجاری های مرتبط با سیستم عصبی شده اید می توانید جهت معاینه و درمان با من در ارتباط باشید. هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم.
هم اکنون روزهایی در هفته را در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بعثت واقع در همدان حضور داشته و در کنار دیگر همکاران مجرب و متخصص خود در خدمت شما بیماران عزیز می باشم.
لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و سایر همکاران در این بیمارستان با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان
  • تجارب / مهارت ها نگارش و چاپ مقالات علمی در مجله ها و نشریه های معتبر علمی- پزوهشی در داخل و خارج از کشور از جمله مقاله (Spinal surgery and subsequent ESR and WBC changes pattern: A single center prospective study) منتشر شده در Korean Journal of Neurotrauma در سال 2021، مقاله (Sylvian fissure arteriovenous malformations: case series and systematic review of the literature) چاپ شده در Neuroradiology Journal در سال 2021، مقاله (Concurrence of craniopharyngioma and meningioma: a case report and systematic review of the literature) منتشر شده در British Journal of Neurosurgery در سال 2021، مقاله (Spontaneous regression of multiple intracranial capillary hemangiomas in a newborn-long-term follow-up and literature review) چاپ شده در Child's Nervous System در سال 2021، مقاله (Cystic dilation of a ventriculus terminalis. Case report and review of the literature) منتشر شده در British Journal of Neurosurgery در سال 2019، مقاله (Diagnostic efficacy of perfusion magnetic resonance imaging in supratentorial glioma grading) چاپ شده در Iranian Journal of Radiology در سال 2018، مقاله (Effects of neurofeedback on the short-term memory and continuous attention of patients with moderate traumatic brain injury: A preliminary randomized controlled clinical trial) منتشر شده در Chinese Journal of Traumatology - English Edition در سال 2017، مقاله (Small size craniotomy in endoscopic procedures: Technique and advantages) چاپ شده در Journal of Pediatric Neurosciences در سال 2015، مقاله (Assay of IL-22 and IL-25 in serum, whole blood, and peripheral blood mononuclear cell cultures of patients with severe asthma) منتشر شده در Allergologia et Immunopathologia در سال 2014، مقاله (Cerebrospinal fluid puncture in myelomeningocele patients) چاپ شده در Journal of Neurosurgery: Pediatrics در سال 2014، و...؛ تألیف کتاب (مدیریت پیشرفته اطلاعات و استنادات علمی EndNote) در سال 1391؛ انجام چندین طرح تحقیقاتی در سمت مجری و همکار از جمله طرح تحقیقاتی (مناسب ترین روش زایمان در بیماران مبتلا به مالفورماسیون شریانی وریدی مغزی چیست؟ مرور ساختاریافته و متاآنالیز) انجام شده در سال 1399، طرح تحقیقاتی (مقایسه اثر جراحی میکروسکوپیک مالفورماسیون های شریانی وریدی شیار سیلویین اپرکولار و اپرکولواینسولار درجه ۳ و ۴ در کاهش ریسک مرگ و میر و ناتوانی عصبی نسبت به درمان محافظه کارانه: مرور ساختاریافته و متاآنالیز) در سال 1399، و...
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر مهدی ارجی پور، دکتر ارجی پور، دکتر مهدی ارجی پور جراح مغز و اعصاب، دکتر مهدی ارجی پور متخصص مغز و اعصاب، دکتر مهدی ارجی پور نورولوژیست، دکتر مهدی ارجی پور نوروسرجن، دکتر مهدی ارجی پور فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر مهدی ارجی پور فوق تخصص صرع، دکتر مهدی ارجی پور فوق تخصص ام اس، دکتر مهدی ارجی پور فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
مهدی ارجی پور
جراح مغز و اعصاب
(8)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر