منو
X

تصویر
مریم عابدینی پاریزی
متخصص مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر مریم عابدینی پاریزی هستم، متخصص نورولوژی (بیماری های مغز و اعصاب). تا به امروز خدمات بسیاری را اعم از تشخیصی و درمانی را در این زمینه ارائه کرده ام و هدف من همیشه تشخیص درست و ارائه ی مناسب ترین روش های درمانی موجود برای بهبود و سلامت دوباره ی بیماران عزیز بوده است.
رده بیماری هایی که سیستم عصبی را درگیر می کنند بسیار است، از میان شایع ترین این بیماری ها که قادر به تشخیص و درمان آنها می باشم می توانم به سردرد، سرگیجه، ام اس، سکته ی مغزی، بیماری های عصبی-عضلانی، عدم تعادل، فراموشی و دیگر اختلالات حافظه، اختلال در سطح هوشیاری، مننژیت، اختلال در خواب (بی خوابی، فلج خواب، سندرم پاهای بی قرار، خواب پریشی، …)، پارکینسون، تشنج، افسردگی، اضطراب، و… اشاره کنم.
تا کنون افراد بسیاری نزد من مراجعه داشته اند که به این قبیل بیماری ها مبتلا بوده اند اما خوشبختانه بعد از درمان روند بیماری شان کنترل و بهبود پیدا کرده اند.
قابل ذکر می باشد که هر یک از این بیماری ها با علائم و نشانه هایی همراه هستند که افراد در صورت مشاهده ی این علائم بهتر است برای بررسی و معاینه با یک متخصص نورولوژی در ارتباط باشند. برای مثال افرادی که به بیماری ام اس مبتلا می شوند بیشترین علائمی که با آن مواجه هستند شامل ضعف عضلانی، اسپاسم، سوزن سوزن شدن اندام ها، واکنش های غیر ارداری، به سختی راه رفتن، عدم تعادل، اختلال در صحبت کردن، اختلالات بینایی، دردهای مزمن، بروز مشکل در دفع ادرار و مدفوع، افسردگی، … می شود. با وجود این که علت بروز این بیماری نامشخص است اما با این حال پزشکان عواملی مانند تغذیه، ژنتیک و عوامل آلوده کننده را در بروز این بیماری دخیل می دانند. متخصصین مغز و اعصاب برای کنترل روند این بیماری از دارو درمانی و همینطور ورزش هایی مناسب بهره می گیرند.
هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در خدمت شما هموطنان عزیز می باشم، جهت ارتباط با من می توانید به کلینیک بعثت ۱ در کرمان مراجعه کنید. در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه (به غیر از سه شنبه ها) را از ساعت ۴ عصر تا ۸ شب را در این کلینیک حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعه کنندگان عزیز می باشم.
شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن مندرج در قسمت مربوط به اطلاعات تماس، اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک کلینیک بعثت 1 کرمان
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر مریم عابدینی پاریزی، دکتر عابدینی پاریزی، دکتر مریم عابدینی پاریزی جراح مغز و اعصاب، دکتر مریم عابدینی پاریزی متخصص مغز و اعصاب، دکتر مریم عابدینی پاریزی نورولوژیست، دکتر مریم عابدینی پاریزی نوروسرجن، دکتر مریم عابدینی پاریزی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر مریم عابدینی پاریزی فوق تخصص صرع، دکتر مریم عابدینی پاریزی فوق تخصص ام اس، دکتر مریم عابدینی پاریزی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
مریم عابدینی پاریزی
متخصص مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر