منو
X

تصویر
محمود عبید رحمانی
متخصص مغز و اعصاب
(1)
آمار این متخصص
(1) رای
60%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

اینجانب دکتر محمود عبید رحمانی، متخصص بیماری های مغز و اعصاب (نورولوژیست) هستم. تا به امروز خدمات متعددی اعم پیشگیری، تشخیصی و درمانی را در این حیطه به هموطنان عزیز ارائه کرده ام. هدف من به عنوان یک متخصص مغز و اعصاب بهبودی و حفظ سلامت افرادی است که نزد من مراجعه دارند از این رو همیشه سعی در تشخیص درست و ارائه ی جدیدترین و مؤثرترین راهکارهای درمانی (غیر جراحی) را دارم.
رده بیماری ها و عارضه های مرتبط با مغز و اعصاب بسیار است، که در این بین درمان برخی از این بیماری ها در حیطه ی فعالیت جراحان مغز و اعصاب (نوروسرجن)، و برخی دیگر در حیطه ی فعالیت ما متخصصین مغز و اعصاب قرار می گیرد. از میان شایع ترین اختلالات و بیماری هایی که توانایی و مهارت لازم جهت تشخیص و درمان آنها را دارم می توانم به: عدم تعادل، پارکینسون و دیستونی به عنوان مشکلات حرکتی، بیماری های عصبی عضلانی، اختلالات حافظه، اختلال در سطح هوشیاری، مننژیت (در اطفال و بزرگسالان)، سکته مغزی، ام اس، اختلالات خواب، میگرن و دیگر سردردها (تنشی، خوشه ای، …)، سرگیجه، صرع و تشنج، برخی از اختلالات روانی مانند افسردگی و اضطراب، و غیره اشاره کنم.
افراد بسیاری را تا کنون نزد من مراجعه داشته اند که به این بیماری ها و اختلالات مبتلا بوده اند که خوشبختانه بعد از درمان روند بهبودی را طی کرده و رفته رفته سلامت خود را به دست آورده اند. شما نیز در صورتی که با اختلالات و ناهنجاری هایی در بینایی، شنوایی، تکلم، رفتار، حافظه، هوشیاری، خواب، راه رفتن، تعادل، اندام ها و عضلات خود، و… مواجه هستید می توانید جهت معاینه، تشخیص و درمان با من در ارتباط باشید.
هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در خدمت شما هموطنان عزیز می باشم، برای ارتباط با من می توانید به مطب مراجعه داشته باشید. قابل توجه بیماران عزیز برنامه ی کاری من همه روزه غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه می باشد، و ساعات کاری من به این ترتیب می باشد روزهای زوج از ۴:۳۰ الی ۷:۳۰ عصر و روزهای فرد از ساعت ۷:۳۰ عصر. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و هم چنین جهت اخذ نوبت قبلی با شماره تلفنی که در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر محمود عبید رحمانی، دکتر عبید رحمانی، دکتر محمود عبید رحمانی جراح مغز و اعصاب، دکتر محمود عبید رحمانی متخصص مغز و اعصاب، دکتر محمود عبید رحمانی نورولوژیست، دکتر محمود عبید رحمانی نوروسرجن، دکتر محمود عبید رحمانی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر محمود عبید رحمانی فوق تخصص صرع، دکتر محمود عبید رحمانی فوق تخصص ام اس، دکتر محمود عبید رحمانی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
محمود عبید رحمانی
متخصص مغز و اعصاب
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر