منو
X

تصویر
محمدرضا صالحی عمران
متخصص مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمدرضا صالحی عمران هستم، متخصص مغز و اعصاب و دارای فلوشیپ فوق تخصصی مغز و اعصاب کودکان (شماره نظام پزشکی ۱۵۵۲۹).
تا به امروز خدمات متعددی اعم از پیشگیری، تشخیصی و درمانی را در این حیطه ارائه کرده، و در مراکز درمانی مختلفی فعالیت کرده ام. آنچه وظیفه ی من محسوب می شود شامل انجام نوار مغزی، نوار عصب- عضله، تشخیص و کنترل بیماری های سیستم عصبی بزرگسالان (ام اس، اختلالات حافظه مانند فراموشی، اختلال در سطح هوشیاری، صرع، مننژیت، سردردهای عصبی، خوشه ای و میگرن، بیماری های عصبی- عضلانی، بیماری های حرکتی مانند دیستونی و پارکینسون، اختلالات خواب مانند حمله خواب، بی خوابی و فلج خواب، سرگیجه، سکته مغزی، آتاکسی، برخی از اختلالات روان مانند افسردگی، اضطراب و وسواس، …) و به طور تخصصی کنترل و درمان اختلالات شایع سیستم عصبی کودکان (اختلالات یادگیری، مننژیت، صرع، اوتیسم، فلج مغزی، اختلال دو قطبی، اختلالات فراگیر رشد، …) می شود.
تا به امروز افراد بسیاری اعم از بزرگسال و خردسال نزد من مراجعه داشته اند که به این بیماری ها و اختلالات مبتلا بوده اند که خوشبختانه بعد از شروع درمان از پیشرفت بیماری شان جلوگیری شده و رفته رفته بهبود پیدا کرده اند. البته باید یادآور شد که برخی از بیماری های مغز و اعصاب به طور قطعی درمان نمی شوند بلکه با کمک دارو می توان بیماری را کنترل کرد.
هموطنان محترم در صورت نیاز به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانند با هماهنگی قبلی به آدرس درج شده مراجعه داشته باشند. هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم، برای ارتباط با من می توانید به مطب شخصی مراجعه داشته باشید.
برنامه ی کاری من شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه (عصرها) می شود، برای اطلاع دقیق از ساعات کاری من و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره تلفنی که در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، تماس حاصل فرمایید. هدف من حفظ سلامت سیستم عصبی شما مردم عزیز می باشد، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی مغز و اعصاب کودکان
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی فوق تخصص
  • کلمات کلیدی دکتر محمدرضا صالحی عمران، دکتر صالحی عمران، دکتر محمدرضا صالحی عمران جراح مغز و اعصاب، دکتر محمدرضا صالحی عمران متخصص مغز و اعصاب، دکتر محمدرضا صالحی عمران نورولوژیست، دکتر محمدرضا صالحی عمران نوروسرجن، دکتر محمدرضا صالحی عمران فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر محمدرضا صالحی عمران فوق تخصص صرع، دکتر محمدرضا صالحی عمران فوق تخصص ام اس، دکتر محمدرضا صالحی عمران فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
محمدرضا صالحی عمران
متخصص مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر