منو
X

تصویر
محمدرضا امام هادی
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمدرضا امام هادی هستم، دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پزشک متخصص در زمینه ی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات و فوق تخصص جراحی ترمیمی اعصاب محیطی، به شماره نظام پزشکی ۳۳۶۷۸٫ تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه و آموزش دانشجویان عزیز، و هم چنین فعالیت در زمینه های اجرایی، آموزشی، تحقیقاتی و علمی-پژوهشی، در زمینه ی درمانی نیز فعالیت های بسیاری داشته و به عنوان یک جراح خدمات تشخیصی، درمانی و ترمیمی بسیاری را ارائه کرده و تجربه ی انجام چندین هزار عمل جراحی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم.
اما از میان آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد می توانم به: جراحی تومور و ضایعات مغزی و نخاعی، جراحی خونریزی مغزی، جراحی ضربه ی مغزی، شانت گذاری جهت درمان هیدروسفالی، درمان عفونت های مغزی (آبسه، انسفالیت)، درمان انحراف ستون فقرات، جراحی انسداد شریان های مغزی، جراحی تنگی کانال نخاعی، جراحی آسیب مهره های کمر و گردن (لغزش و جابجایی، ساییدگی، …)، درمان دیسک (کمر، گردن)، درمان فتق دیسک بین مهره ای، درمان آسیب طناب نخاعی، جراحی اعصاب شبکه بازویی، جراحی ترمیمی پارگی تاندون ها، جراحی ترمیمی اعصاب محیطی دست و انگشتان، پیوند انگشتان دست، جراحی پیوند عصبی و انتقال عصبی، جراحی اعصاب اولنار، مدین و موسکولو کوتانئوس، و… اشاره کنم.
افراد بسیاری تا کنون نزد من مراجعه داشته اند که با این قبیل بیماری ها و آسیب ها مواجه بوده اند که خوشبختانه بعد از درمان روند بیماری شان کنترل و رفته رفته بهبود پیدا کرده اند. قابل ذکر می باشد که هر یک از این آسیب ها و بیماری ها با علائمی همراه هستند که می تواند عضلات و اندام ها، حافظه، هوشیاری، خواب، راه رفتن، تعادل، رفتار، بینایی، شنوایی، تکلم، …. را در شما درگیر کند. از این رو در صورتی که متوجه هر گونه ناهنجاری و اختلال در این بخش ها شدید بهتر است در اولین فرصت جهت معاینه و بررسی بیشتر با یک متخصص و جراح مغز و اعصاب در ارتباط باشید.
شما می توانید با من نیز در ارتباط باشید، در حال حاضر علاوه بر حضور در مطب شخصی (روزهای شنبه تا چهارشنبه غیر از دوشنبه ها بین ساعات ۱۵ تا ۱۹) روزهایی را نیز در بیمارستان پورسینا در گیلان (وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان) حضور داشته و در کنار آموزش، به پذیرش و ویزیت بیماران عزیز نیز می پردازم.
در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید هم به مطب و هم به این بیمارستان مراجعه داشته باشید. لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان پورسینا گیلان
  • تجارب / مهارت ها راه اندازی مرکز آسیب های اعصاب محیطی و شبکه بازویی در بیمارستان پورسینا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی ترمیمی اعصاب محیطی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی فوق تخصص
  • کلمات کلیدی دکتر محمدرضا امام هادی، دکتر هادی، دکتر محمدرضا امام هادی جراح مغز و اعصاب، دکتر محمدرضا امام هادی متخصص مغز و اعصاب، دکتر محمدرضا امام هادی نورولوژیست، دکتر محمدرضا امام هادی نوروسرجن، دکتر محمدرضا امام هادی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر محمدرضا امام هادی فوق تخصص صرع، دکتر محمدرضا امام هادی فوق تخصص ام اس، دکتر محمدرضا امام هادی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی، دکتر محمدرضا امام هادی فوق تخصص جراحی ترمیمی اعصاب محیطی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
محمدرضا امام هادی
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر