منو
X

تصویر
فرهاد ایران منش
متخصص مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

40%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

دکتر فرهاد ایران منش هستم، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، متخصص نورولوژی (بیماری های مغز و اعصاب) و فوق تخصص استروک (سکته مغزی). تا کنون در کنار تدریس در دانشگاه، و انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، … در زمینه ی درمانی نیز فعالیت های گسترده ای داشته و با مراکز درمانی مختلفی همکاری کرده ام، از جمله کلینیک بعثت واقع در کرمان، که همچنان فعالیت من در این کلینیک ادامه دارد.
قابل ذکر می باشد که وظیفه ی من در سمت یک متخصص مغز و اعصاب، بررسی وضعیت افرادی که نزد من مراجعه می کنند به صورت بالینی و با کمک روش های پاراکلینیکی، تشخیص بیماری و اختلالی که به آن مبتلا هستند و در نهایت به کارگیری مناسب ترین روش درمانی جهت رفع بیماری و بهبود وضعیت بیماران می باشد. در مواردی که فرد مراجعه کننده به بیماری ای مبتلا باشد که تنها با جراحی قابل درمان باشد، وظیفه ی من ارجاع فرد به یک جراح مغز و اعصاب می باشد.
در این قسمت می توانم به شرح اصلی ترین خدماتی که ارائه می کنم بپردازم از جمله انجام نوار مغز، نوار عصب-عضله، درمان بیماری ام اس، آلزایمر، صرع و تشنج، سردرد (خوشه ای، تنشی، میگرن)، سرگیجه، بیماری های عصبی-عضلانی، عدم تعادل، مننژیت، اختلال در خواب، اختلال در سطح هوشیاری، افسردگی و اضطراب، پارکینسون، آرتروز، دیسک کمر و گردن، و به طور تخصصی سکته ی مغزی.
تا کنون افراد بسیاری نزد من مراجعه داشته اند که به این قبیل بیماری ها مبتلا بوده اند اما خوشبختانه بعد از درمان روند بیماری شان کنترل و بهبود پیدا کرده اند. هموطنان گرامی در صورتی که با هر گونه اختلال و ناهنجاری مواجه هستند بهتر است در اولین فرصت برای معاینه و بررسی بیشتر نزد یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه داشته باشند، این اختلالات می تواند به اشکال مختلفی مانند بی نظمی در راه رفتن، تشنج، سردردهای مکرر، سرگیجه، اختلال در صحبت کردن، اختلالات شنوایی مانند وزوز گوش، اختلال در بینایی، عدم تعادل، خشکی اندام ها، بی حسی یا لمس شدن عضلات، دردهای مزمن، حواس پرتی، گیجی، اختلالات شناختی-رفتاری، و… بروز کند.
شما می توانید برای ارتباط با من جهت معاینه و مداوا به آدرسی که درج شده است مراجعه داشته باشید، همانطور که در ابتدا اشاره شد در حال حاضر در کلینیک بعثت فعالیت می کنم. شماره تماس کلینیک در این پروفایل درج شده است، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن مندرج در قسمت مربوط به اطلاعات تماس، اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک کلینیک بعثت کرمان
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی سکته مغزی (استروک)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی فوق تخصص
  • کلمات کلیدی دکتر فرهاد ایران منش، دکتر ایران منش، دکتر فرهاد ایران منش جراح مغز و اعصاب، دکتر فرهاد ایران منش متخصص مغز و اعصاب، دکتر فرهاد ایران منش نورولوژیست، دکتر فرهاد ایران منش نوروسرجن، دکتر فرهاد ایران منش فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر فرهاد ایران منش فوق تخصص صرع، دکتر فرهاد ایران منش فوق تخصص ام اس، دکتر فرهاد ایران منش فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی، دکتر فرهاد ایران منش فوق تخصص سکته مغزی، دکتر فرهاد ایران منش فوق تخصص استروک
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
فرهاد ایران منش
متخصص مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر