منو
X

تصویر
فرامرز اله دینی
جراح مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

40%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر فرامرز اله دینی، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات هستم به شماره نظام پزشکی: ۶۵۹۲۰٫
بنده نیز مانند تمامی متخصصان این شاخه از پزشکی با آناتومی، فیزیولوژی، عارضه های متعدد مغز و‌ ستون فقرات، و علائم مرتبط با آنها آشنایی داشته، و دانش و مهارت لازم برای اقدامات تشخیصی و درمانی مناسب را کسب کرده ام.
هر فردی ممکن است در طول زندگی خود، بیماری ها و آسیب های متعدد مغزی و ستون فقرات را تجربه کند، این عارضه ها گاه می توانند از بدو تولد وجود داشته باشند که جزو بیماری های مادرزادی محسوب می شوند مانند بیماری هیدروسفالی که باعث اختلال در جذب مایع مغزی- نخاعی می شود، و یا ناهنجاری میلومننگوسل که موجب بیرون زدگی ریشه عصبی نخاع می شود، و گاهی نیز می توانند به دلیل عوامل بیرونی مانند شکستگی های جمجمه، و یا شکستگی مهره های ستون فقرات، و یا عوامل درونی بروز پیدا کنند مانند انسداد عروق مغز و یا دیسک های کمری و گردنی.
هر یک از مشکلات مغزی، نخاعی و ستون فقرات با علائمی همراه هستند که می توانند روی عملکرد، وضعیت هوشیاری و حافظه، بینایی، شنوایی، وضعیت راه رفتن و یا تعادل فرد بیمار، و… اثر بگذارند. برای مثال فردی که به تومور مغزی مبتلا شده است بسته به نوع و شدت بیماری می تواند سردردهای شدید، تهوع و استفراغ، تشنج، تغییرات رفتاری و شخصیتی، افت هوشیاری، اختلالات بینایی مانند تاری دید و یا دو بینی، اختلال در صحبت کردن، از دست رفتن حافظه، از دست دادن تعادل بدن، و… را تجربه نماید. بروز این علائم به طور قطعی نمی تواند به دلیل تومورهای مغزی باشد اما بهتر است فردی که این نشانه ها را دارد برای بررسی وضعیت سیستم عصبی و اطمینان از سلامت خود حتما نزد یک متخصص و یا جراح مغز و اعصاب مراجعه داشته باشد.
من نیز در حال حاضر با سابقه ی چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه در خدمت شما بیماران عزیز می باشم، افرادی که با هر گونه اختلال و تغییر در قسمت هایی که پیشتر اشاره شد، مواجه هستند می توانند برای معاینه و درمان با من در ارتباط باشند.
قابل توجه بیماران عزیز، بنده در حال حاضر روزهایی در هفته را در بیمارستان بعثت در سنندج حضور داشته و در خدمت شما مراجعین گرامی می باشم. لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری بنده در بیمارستان، با شماره تلفن هایی که در این صفحه ثبت شده است، تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان بعثت سنندج
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر فرامرز اله دینی، دکتر اله دینی، دکتر فرامرز اله دینی جراح مغز و اعصاب، دکتر فرامرز اله دینی جراح ستون فقرات، دکتر فرامرز اله دینی سنندج، جراحی مغز و اعصاب سنندج، جراحی ستون فقرات سنندج، بیمارستان بعثت سنندج
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
فرامرز اله دینی
جراح مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر