منو
X

تصویر
فائقه ملک شاهی
متخصص مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر فائقه ملک شاهی هستم، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) و دارای شماره نظام پزشکی ۹۱۰۳۵٫ در طی سال ها فعالیت خود سعی در ارائه ی بهترین خدمات مراقبتی، تشخیصی، توانبخشی و درمانی را به شما هموطنان گرامی داشته ام و بیماران زیادی را که با بیماری های مغز و اعصاب مواجه بوده اند درمان کرده ام.
من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی، با آناتومی، فیزیولوژی و سایر عارضه های سیستم عصبی آشنایی داشته و مهارت لازم جهت تشخیص و درمان این بیماری ها را کسب کرده ام.
قابل توجه هموطنان عزیز حوزه ی اصلی فعالیت های من شامل درمان بیماری ها و اختلالاتی از قبیل: عفونت مغزی (مننژیت)، ام اس، صرع، سردرد (میگرن، عصبی، خوشه ای)، سرگیجه، پارکینسون و دیستونی به عنوان بیماری های حرکتی، اختلال در سطح هوشیاری، اختلالات حافظه مانند آلزایمر، اختلالات خواب (بی خوابی، خواب پریشی، حمله خواب، فلج خواب، …)، سکته مغزی، اختلال عدم تعادل (آتاکسی)، بیماری های عصبی- عضلانی، آرتروز، دیسک، درد عصب سیاتیک، و… می شود.
عارضه های اشاره شده، هر یک با علائم و نشانه هایی همراه هستند که می تواند روی راه رفتن شما (ناتوانی و یا بی نظمی در راه رفتن)، حفظ تعادلتان، اندام ها و عضلات (سوزن سوزن شدن، اسپاسم، خشکی، بی حسی، رعشه، …)، سطح هوشیاری (گیجی، خواب آلودگی)، بینایی (تاری دید، دو بینی، …)، شنوایی (وزوز گوش)، بلع، تکلم، شخصیت و رفتار (اضطراب، افسردگی، پرخاشگری، …)، حافظه تان (عدم تمرکز، حواس پرتی، …)، و دیگر قسمت ها تأثیر بگذارد، در صورت مواجه با این گونه تغییرات حتما با یک متخصص مغز و اعصاب در ارتباط باشید.
من نیز هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه در خدمت شما بیماران گرامی می باشم، برای ارتباط با جهت معاینه و درمان می توانید به محل فعلی فعالیت من، بیمارستان شهید مدنی در خرم آباد مراجعه داشته باشید.
در حال حاضر روزهایی در هفته را در این بیمارستان حضور داشته و در کنار دیگر پزشکان متخصص و مجرب این مرکز درمانی در خدمت شما بیماران محترم می باشم.
لطفا جهت اطلاع از برنامه ی کاری من و هم چنین برای تعیین نوبت با شماره تلفن بیمارستان که در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، تماس بگیرید.
هدف من ارائه ی بهترین و دقیق ترین خدمات مراقبتی و درمانی جهت سلامت و بهبودی شما می باشد، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک بیمارستان شهید مدنی خرم آباد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر فائقه ملک شاهی، دکتر ملک شاهی، دکتر فائقه ملک شاهی جراح مغز و اعصاب، دکتر فائقه ملک شاهی متخصص مغز و اعصاب، دکتر فائقه ملک شاهی نورولوژیست، دکتر فائقه ملک شاهی نوروسرجن، دکتر فائقه ملک شاهی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر فائقه ملک شاهی فوق تخصص صرع، دکتر فائقه ملک شاهی فوق تخصص ام اس، دکتر فائقه ملک شاهی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
فائقه ملک شاهی
متخصص مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر