منو
X

تصویر
عنایت اله حمزه ای
متخصص مغز و اعصاب
(2)
آمار این متخصص
(2) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

100%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر عنایت اله حمزه ای هستم، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (گروه جراحی، دانشکده پزشکی) و هم چنین دارای تخصصی در زمینه ی نورولوژی (شماره نظام پزشکی: ۱۰۴۷۳۱). تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه، و انجام فعالیت های علمی- پژوهشی، تحقیقاتی، مشاوره ای، … در زمینه ی درمانی نیز فعالیت بسیاری داشته و به عنوان یک متخصص نورولوژی (مغز و اعصاب) خدمات پیشگیری، تشخیصی و همینطور روش های نوین و پیشرفته درمانی را ارائه کرده ام.
لازم به ذکر است که وظیفه ی من مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی در مقابل بیماران عزیز در وهله اول شامل اخذ شرح حال آنها، انجام معاینه های بالینی و ارزیابی های پاراکلینیکی برای تشخیص درست بیماری های درگیر کننده سیستم عصبی، و در نهایت به کارگیری روش های مناسب درمانی و مراقبتی جهت رفع اختلالات و مشکلات بیماران می شود. باید یادآور شد که تمامی اقدامات درمانی متخصصان نورولوژی با کمک دارو و روش های توانبخشی صورت می گیرد و در مواجه با بیماری های مغز و اعصاب که تنها با جراحی قابل درمان باشند، بیمار برای معاینه های دقیق تر و درمان به یک متخصص نوروسرجری یا جراح مغز و اعصاب ارجاع می شود.
از میان بیماری های گسترده و شایع مغز و اعصاب که متخصصان نورولوژی قادر به تشخیص، کنترل و درمان آنها می باشند می توان اشاره ای داشت به: بیماری ها و اختلالات حافظه، اختلالات شناختی، بیماری های عصبی- عضلانی، اختلال در سطح هوشیاری، عدم تعادل، سردردهای میگرنی عصبی و خوشه ای، اختلالات نورولوژیک، دردهای نواحی ستون فقرات، صرع و تشنج، اختلال در خواب، سرگیجه، بیماری ھای دژنراتیو مانند پارکینسون و ام اس، بیماری ھای متابولیک و ارثی سیستم عصبی، بیماری ھای میتوکندریایی، بیماری ھای عفونی دستگاه عصبی، اختلالات اتونومیک، اختلالات اسفنکتری، اختلالات سکسوال، سندرم ھای درگیری اعصاب کرانیال، سکته مغزی، آرتروز، دیسک، و غیره.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این بیماری ها مبتلا بوده اند که خوشبختانه با شروع درمان، بیماری شان کنترل و در برخی موارد به بهبودی کامل رسیده اند.
شما نیز در صورتی که با هر گونه مشکلات سیستم عصبی مواجه هستید می توانید جهت معاینه و درمان با من در ارتباط باشید.
در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعه کنندگان محترم می باشم. لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و تعیین نوبت قبلی با شماره تلفن هایی که در این صفحه ثبت شده است تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها نگارش مقاله های علمی و انتشار این آثار در معتبرترین ژورنال های داخلی و خارجی از جمله مقاله (Psychopharmacology of attention-deficit hyperactivity disorder: Effects and side effects) منتشر شده در Current Pharmaceutical Design در سال 2016، و...؛ مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای اجراحی پایان نامه؛ مشارکت در انجام طرح های تحقیقاتی مختلف هم در سمت مجری و هم همکار
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر عنایت اله حمزه ای، دکتر حمزه ای، دکتر عنایت اله حمزه ای جراح مغز و اعصاب، دکتر عنایت اله حمزه ای متخصص مغز و اعصاب، دکتر عنایت اله حمزه ای نورولوژیست، دکتر عنایت اله حمزه ای نوروسرجن، دکتر عنایت اله حمزه ای فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر عنایت اله حمزه ای فوق تخصص صرع، دکتر عنایت اله حمزه ای فوق تخصص ام اس، دکتر عنایت اله حمزه ای فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
عنایت اله حمزه ای
متخصص مغز و اعصاب
(2)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر