منو
X

تصویر
علی اکبر توکلی حسینی
متخصص مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر علی اکبر توکلی حسینی هستم، پزشک متخصص در زمینه ی درمان بیماری های مغز و اعصاب، و دارای سابقه ی چند سال فعالیت تخصصی در این حیطه. قابل ذکر می باشد که  وظیفه ی من به عنوان یک پزشک متخصص در این زمینه انجام معاینه و بررسی های لازم (بالینی/ روش های پاراکلینیکی)، تشخیص بیماری، و در نهایت درمان بیماری تشخیص داده شده با روش های غیر جراحی می باشد، در مواردی که هم بیماری تشخیص داده شده با جراحی قابل درمان باشد، فرد بیمار را به یک جراح مغز و اعصاب ارجاع می دهم.
سیستم عصبی انسان نیز ممکن است دچار بیماری ها و آسیب های مختلفی شود، برخی از این بیماری ها قابل درمان بوده و متأسفانه برخی دیگر با توجه به نوع و شدت بیماری تنها قابل کنترل است. از بین شایع ترین این بیماری ها می توان به تشنج، مالتیپل اسکلروزیس (ام اس)، انواع سردردهای میگرنی، خوشه ای و تنشی، مننژیت (سرسام)، اختلالات حسی-حرکتی، اختلالات خواب، آلزایمر و سایر اختلالات حافظه، اختلال در سطح هوشیاری، و… اشاره کرد.
تا به امروز افراد بسیاری نزد من مراجعه داشته اند که با اختلالات و بیماری های متعدد عصبی، نظیر آنچه نام برده شد مواجه بوده اند، که خوشبختانه با کمک دارو، روند بیماری شان کنترل و به مرور بهبود پیدا کرده اند.
هدف من به عنوان یک متخصص مغز و اعصاب ارائه ی مناسب ترین راهکارهای درمانی و حفظ سلامت شما عزیزان می باشد، چنانچه با هر گونه اختلال و ناهنجاری مانند عدم توانایی در حفظ تعادل، سردرد، سرگیجه، تشنج، اختلالات بینایی، اختلال در شنوایی، اختلال در صحبت کردن، دردهای مزمن، بی حسی یا لمس شدن بخش هایی از بدن، خشکی عضلات، به سختی راه رفتن، حواس پرتی، گیجی، و… مواجه هستید در اسرع وقت نزد یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه داشته باشید.
هم چنین شما بیماران محترم جهت معاینه و مداوا با من نیز می توانید در ارتباط باشید. در حال حاضر روزهایی را در مطب حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعه کنندگان گرامی می باشم، لطفا برای آگاهی از برنامه ی کاری من و همینطور جهت رزرو نوبت قبلی با شماره تلفنی که در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر علی اکبر توکلی حسینی، دکتر توکلی حسینی، دکتر علی اکبر توکلی حسینی جراح مغز و اعصاب، دکتر علی اکبر توکلی حسینی متخصص مغز و اعصاب، دکتر علی اکبر توکلی حسینی نورولوژیست، دکتر علی اکبر توکلی حسینی نوروسرجن، دکتر علی اکبر توکلی حسینی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر علی اکبر توکلی حسینی فوق تخصص صرع
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
علی اکبر توکلی حسینی
متخصص مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر