منو
X

تصویر
عزت اله عباسی
متخصص مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر عزت اله عباسی هستم، متخصص مغز و اعصاب، و دارای فوق تخصص بیماری های مغز و اعصاب کودکان (شماره نظام پزشکی: ۱۰۱۳۲۰).
وظیفه ی من به عنوان فوق تخصص نورولوژی کودکان، بررسی و معاینه بالینی مراجعین، تجویز تست های پاراکلینیکی در صورت نیاز، تشخیص دقیق عارضه های سیستم عصبی کودکان و در نهایت به کارگیری مناسب ترین راهکارهای درمانی براساس دانش روز دنیا است.
کودکان نیز مانند بزرگسالان می توانند به بیماری ها و اختلالات مغز و اعصاب مبتلا شوند، تشخیص و درمان این بیماری ها بر عهده ی پزشکی است که در این زمینه دارای تخصص و مهارت کافی باشد.
من هم اکنون بعد از چندین سال فعالیت تخصصی در این زمینه و کسب تجربه، در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم. والدین گرامی می توانند در صورت مشاهده علائم و نشانه های غیر عادی در فرزند خود با من در ارتباط باشند. این علائم می تواند به اشکال مختلفی مانند: سردرد، تب، حالت تهوع و استفراغ، سرگیجه، تشنج، اختلالات رفتاری، بی میلی به غذا خوردن، تأخیر در رشد کودک، سفت شدن عضلات، تغییر در واکنش های کودک، اختلالات گفتاری، بی توجهی، بی قراری و نا آرامی، تغییر در سطح هوشیاری، گوشه گیری، … بروز کند.
هر یک از این علائم می تواند نشان دهنده بروز یک نوع بیماری و اختلال در سیستم عصبی کودک باشد که نیاز به بررسی دقیق و تشخیص و درمان دارد.
از میان شایع ترین بیماری های مغز و اعصاب که کودکان با آن مواجه می شوند می توان به اوتیسم، بیش فعالی و عدم تمرکز (ADHD)، دیسپراکسی (اختلال در هماهنگی حرکات بدن)، صرع، سردرد، فلج مغزی (CP)، آنسفالوپاتی و مننژیت (عفونت مغزی)، اختلالات یادگیری، اختلال در خواب، … اشاره کرد.
والدین عزیز جهت ارتباط با من می توانند به محل فعالیت بنده مراجعه داشته باشند، در حال حاضر هم با بیمارستان مطهری در ارومیه همکاری می کنم، و هم روزهایی را در کلینیک تدبیر حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعین گرامی می باشم.
برنامه ی کاری من به طور دقیق شامل: یکشنبه ها از ساعت ۸ صبح در بیمارستان مطهری، و روزهای شنبه تا چهارشنبه عصرها در کلینیک تدبیر می شود.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت قبلی با شماره تلفن های ثبت شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان مطهری ارومیه، کلینیک تدبیر ارومیه
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی مغز و اعصاب کودکان
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی فوق تخصص
  • کلمات کلیدی دکتر عزت اله عباسی، دکتر عباسی، دکتر عزت اله عباسی جراح مغز و اعصاب، دکتر عزت اله عباسی متخصص مغز و اعصاب، دکتر عزت اله عباسی نورولوژیست، دکتر عزت اله عباسی نوروسرجن، دکتر عزت اله عباسی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر عزت اله عباسی فوق تخصص صرع، دکتر عزت اله عباسی فوق تخصص ام اس، دکتر عزت اله عباسی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
عزت اله عباسی
متخصص مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر