منو
X

تصویر
سید مسلم یزدانی
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سیدمسلم یزدانی (شماره نظام پزشکی: ۲۹۲۸۲)، پزشک متخصص در زمینه جراحی مغز و اعصاب، و‌ ستون فقرات هستم.
وظیفه ی من به عنوان یک متخصص نوروسرجری، تشخیص و درمان عارضه های مغزی، نخاعی و‌ستون فقرات با بهره گیری از روش های درمانی مناسب (دارویی/ جراحی) و مطابق با دانش روز دنیااست.
سیستم عصبی انسان نیز مانند دیگر قسمت های بدن می تواند به بیماری ها و آسیب های متعددی دچار شود، از میان طیف وسیع عارضه های مغز و اعصاب، و‌ ستون فقرات آنهایی که در حیطه ی فعالیت متخصصان نوروسرجری یا جراحان مغز و اعصاب قرار می گیرد می توان به: تومور مغزی و نخاعی، انسداد کانال نخاعی، مشکلات مرتبط با وریدهای مغزی (انسداد، پارگی، آنوریسم، …)، خونریزی مغزی، ضربه مغزی، شکستگی مهره های ستون فقرات، ساییدگی و جابجایی مهره ها، آسیب طناب نخاعی، صرع، هیدروسفالی (افزایش مایع مغزی- نخاعی در جمجمه)، آبسه مغزی، آنسفالیت (التهاب بافت مغز)، دیسک کمر و گردن، فتق دیسک، اسکولیوز یا انحراف ستون فقرات، و… اشاره کرد.
بیماری ها و آسیب های نام برده هر یک دارای علائم و نشانه هایی هستند که می تواند روی حافظه شما، میزان هوشیاری تان، راه رفتن، تعادل، اندام ها، بینایی، شنوایی، تکلم، شخصیت و رفتار، … تأثیر بگذارد، برای مثال افرادی که به آبسه مغزی (ناشی از عفونت های باکتریایی و قارچی) مبتلا هستند ممکن است علائمی مانند سردرد، تشنج، حالت تهوع و استفراغ، تب، گیجی، خواب آلودگی، عدم تمرکز کافی، اختلال در فرآیندهای فکری، ضعف های عضلانی، فلج یک طرف بدن، اختلال در صحبت کردن، اختلالات بینایی (تاری دید، دو بینی، …)، گرفتگی گردن و یا شانه ها، … را تجربه کنند. چنانچه یک یا چند از این علائم را دارید بهتر است برای بررسی وضعیت سیستم عصبی خود با یک متخصص و جراح مغز و اعصاب در ارتباط باشید.
من نیز هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه جراحی های بی شمار، در خدمت شما بیماران عزیز می باشم برای ارتباط با من می توانید با هماهنگی قبلی به مطب شخصی مراجعه داشته باشید.
هم اکنون روزهایی در هفته را در مطب شخصی حضور داشته و آماده پذیرش و ویزیت شما مراجعین گرامی می باشم.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثبت شده در کادر مربوط به اطلاعات تماس، در تماس باشید، و پیش از مراجعه برای رزرو‌ وقت قبلی خود اقدام فرمایید.
هدف من حفظ و مراقبت از سلامت سیستم عصبی شما عزیزان است، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سید مسلم یزدانی، دکتر یزدانی، دکتر سید مسلم یزدانی جراح مغز و اعصاب، دکتر سید مسلم یزدانی متخصص مغز و اعصاب، دکتر سید مسلم یزدانی نورولوژیست، دکتر سید مسلم یزدانی نوروسرجن، دکتر سید مسلم یزدانی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر سید مسلم یزدانی فوق تخصص صرع، دکتر سید مسلم یزدانی فوق تخصص ام اس، دکتر سید مسلم یزدانی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
سید مسلم یزدانی
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر