منو
X

تصویر
سید علیرضا تقیان
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سید علیرضا تقیان هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات به شماره نظام پزشکی ۱۱۸۵۲۸٫ تا به امروز طیف گسترده ای از خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی (دارویی، جراحی، توانبخشی) را به هموطنان عزیز ارائه کرده و در بیمارستان ها و درمانگاه های مختلفی فعالیت کرده ام، در این بین می توانم به بیمارستان های خلیج فارس، خاتم، ام لیلا، امام رضا و بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس اشاره کنم.
وظیفه ی من به عنوان یک جراح مغز و اعصاب، در وهله اول اخذ شرح حال بیمار، سپس تشخیص عارضه های سیستم عصبی از طریق معاینه های بالینی و نتایج تست های پاراکلینیکی، و در نهایت درمان بیماری ها و صدمات تشخیص داده شده با به کارگیری مناسب ترین راهکارهای درمانی که می تواند با کمک دارو یا و جراحی صورت بگیرد.
افراد بسیاری روزانه نزد من مراجعه دارند که از عارضه های مغزی و یا عارضه های ستون فقرات و نخاع رنج می برند، سعی من در این است که با تشخیص دقیق بیماری مراجعین، با کمک راه های درمانی مناسب باعث کنترل بیماری و بهبودی بیمار شوم. از میان شایع ترین عارضه های سیستم عصبی که شاید تا کنون خود شما یا اطرافیان تان آن را تجربه کرده باشید می توان اشاره ای داشت به: تومورهای نخاع و مغز، میگرن، خونریزی مغزی، سکته مغزی، انحراف ستون فقرات (اسکولیوز)، عفونت مغز، التهابات مغزی مانند آنسفالیت، بیماری ها و عارضه های مرتبط با شریان های مغزی مانند آنوریسم و انسداد، دیسک کمر و گردن، بیرون زدگی دیسک (فتق دیسک)، شکستگی جمجمه، ضربه مغزی، هیدروسفالی (تجمع بیش از حد مایع مغزی- نخاعی در جمجمه)، آسیب طناب نخاعی، تنگی مجاری نخاعی، آسیب های مهره های ستون فقرات مانند شکستگی، ساییدگی و جابجایی، و غیره.
بیماری ها و آسیب های نام برده هر یک به طریقی می تواند باعث بروز اختلالات عملکردی، اختلالات بینایی، شنوایی، حرکتی، شخصیتی و رفتاری، اختلالات گفتاری، اختلال در حافظه، سطح هوشیاری، وضعیت راه رفتن و تعادل، اندام ها، … شود، افرادی که با اختلالات و تغییراتی در این قسمت ها مواجه هستند بهتر است برای بررسی و ارزیابی سیستم عصبی خود نزد یک متخصص و جراح مغز و اعصاب مراجعه داشته باشند.
شما می توانید برای معاینه و درمان با من نیز در ارتباط باشید، در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب شخصی حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت بیماران گرامی می باشم.
لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و تعیین نوبت قبلی، با شماره تلفن منشی که در این صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمایید.
هدف من حفظ و مراقبت از سلامت سیستم عصبی شما می باشد، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، بیمارستان خاتم بندرعباس، بیمارستان ام لیلا بندرعباس، بیمارستان امام رضا بندرعباس، بیمارستان شهید محمدی بندرعباس
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سید علیرضا تقیان، دکتر تقیان، دکتر سید علیرضا تقیان جراح مغز و اعصاب، دکتر سید علیرضا تقیان متخصص مغز و اعصاب، دکتر سید علیرضا تقیان نورولوژیست، دکتر سید علیرضا تقیان نوروسرجن، دکتر سید علیرضا تقیان فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر سید علیرضا تقیان فوق تخصص صرع، دکتر سید علیرضا تقیان فوق تخصص ام اس، دکتر سید علیرضا تقیان فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
سید علیرضا تقیان
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر