منو
X

تصویر
سید صدرالدین محمد عادل
جراح مغز و اعصاب
(5)
آمار این متخصص
(5) رای
100%

دقت

0%

مفید بودن

70%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

40%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سید صدرالدین محمد عادل، متخصص جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری) هستم. تا به امروز خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی بی شماری را در این زمینه ارائه کرده و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم. در حال حاضر پس از چند سال فعالیت تخصصی در خدمت شما هموطنان عزیز می باشم، لازم به ذکر می باشد که هم اکنون علاوه بر مطب شخصی روزهایی را نیز در بیمارستان مهر (واقع در اهواز) حضور داشته و در کنار انجام عمل های جراحی، بیماران عزیز را نیز ویزیت می کنم.
قابل ذکر می باشد که وظیفه ی من به عنوان یک جراح، اخذ شرح حالی از خود بیمار، انجام معاینه و بررسی های لازم (بالینی/پاراکلینیکی)، تشخیص دقیق بیماری و در نهایت درمان بیماری با کمک جدیدترین روش ها و تکنیک های جراحی می باشد. بیماری های درگیر کننده ی سیستم عصبی و ستون فقرات گسترده بوده، اما از میان شایع ترین این بیماری ها می توان به تومور و ضایعات مغزی، سکته مغزی، خونریزی مغزی، شکستگی جمجمه، آبسه و انسفالیت، انسداد شریان های مغزی، آنوریسم مغزی، هیدورسفالی (آب آوردن مغز) تحت عنوان آسیب ها و بیماری های مغزی؛ انحراف ستون فقرات، فتق دیسک بین مهره ای، دیسک کمر و گردن، تومور نخاعی، تنگی مجاری نخاعی، ساییدگی مهره ها، لغزش مهره ها، آرتروز، و… تحت عنوان آسیب ها و بیماری های ستون فقرات اشاره کرد. تا کنون افراد بسیاری را ویزیت کرده ام که با این نوع بیماری ها مواجه بوده اند که خوشبختانه به خاطر تشخیص به موقع و انجام جراحی کاملا بهبود پیدا کرده اند و از بروز آسیب های جدی تر در سیستم عصبی و ستون فقرات آنها جلوگیری شده است. در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید هم به مطب و هم بیمارستان مهر مراجعه داشته باشید. برنامه ی کاری من در مطب روزهای شنبه تا چهارشنبه غیر از دوشنبه ها (عصرها)، و در بیمارستان مهر روزهای یکشنبه و سه شنبه (صبح ها) می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از ساعات کاری من با شماره تلفن ثبت شده در این پروفایل تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان مهر اهواز
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سید صدرالدین محمد عادل، دکتر محمد عادل، دکتر سید صدرالدین محمد عادل جراح مغز و اعصاب، دکتر سید صدرالدین محمد عادل متخصص مغز و اعصاب، دکتر سید صدرالدین محمد عادل نورولوژیست، دکتر سید صدرالدین محمد عادل نوروسرجن، دکتر سید صدرالدین محمد عادل فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر سید صدرالدین محمد عادل فوق تخصص صرع
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
سید صدرالدین محمد عادل
جراح مغز و اعصاب
(5)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر