منو
X

تصویر
سیدمحمدعلی مرتضوی ها
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۳۶۳٫ تا کنون خدمات متعددی اعم از پیشگیری، تشخیصی، درمانی و توانبخشی را برای بهبود مشکلات سیستم عصبی مرکزی، محیطی، جمجمه، ستون فقرات، … ارائه کرده ام و همیشه سعی در ارائه ی بهترین و مناسب ترین روش های درمانی مطابق با دانش روز دنیا را داشته ام.
سیستم عصبی انسان از بخش های حیاتی و بسیار مهم بدن است که مانند دیگر قسمت ها در معرض آسیب ها و بیماری های بسیاری قرار دارد، ما متخصصان جراحی مغز و اعصاب در طول دوره ی دستیاری خود مهارت لازم جهت تشخیص این عارضه ها و درمان آنها با کمک روش های توانبخشی، دارویی و جراحی کسب می کنیم.
افرادی که نزد ما مراجعه دارند ممکن است از آسیب ها و بیماری هایی مانند: تومورهای نخاعی و مغزی، خونریزی مغزی، ضربه مغزی، تروماهای ستون فقرات و مغز (شکستگی جمجمه، شکستگی و جابجایی مهره های ستون فقرات، …)، هیدروسفالی، تنگی کانال نخاعی، انحراف ستون فقرات، گوژ پشتی، سکته مغزی، آنوریسم مغزی، انسداد شریان های مغز، دیسک کمر و گردن، فتق دیسک، ساییدگی مهره های کمر و گردن، آسیب طناب نخاعی، ناهنجاری های مادرزادی ستون فقرات، صرع، … رنج ببرند.
وظیفه ی ما به عنوان یک متخصص در مرحله اول، اخذ شرح حال بیمار، سپس انجام اقدامات بالینی و پاراکلینیکی برای تشخیص عارضه های مغز و ستون فقرات و در نهایت به کارگیری مؤثرترین راهکار درمانی برای کنترل وضعیت بیمار و بهبودی او می باشد.
افرادی که با هر گونه اختلالات و ناهنجاری های مرتبط با سیستم عصبی مواجه هستند می توانند جهت معاینه و درمان با من در ارتباط باشند. هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام جراحی های موفقیت آمیز درمانی در خدمت شما بیماران عزیز می باشم.
برای ارتباط با من می توانید با هماهنگی قبلی به مطب شخصی مراجعه داشته باشید، در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه (عصرها) را در مطب حضور داشته و در خدمت شما مراجعین گرامی می باشم.
شماره تلفن مطب نیز در این صفحه درج شده است، برای اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها، دکتر مرتضوی ها، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها جراح مغز و اعصاب، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها متخصص مغز و اعصاب، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها نورولوژیست، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها نوروسرجن، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها فوق تخصص صرع، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها فوق تخصص ام اس، دکتر سیدمحمدعلی مرتضوی ها فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
سیدمحمدعلی مرتضوی ها
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر