منو
X

تصویر
سیداکبر نظام الدینی کچوئی
جراح مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
80%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

80%

رفتار بالینی

40%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سیداکبر نظام الدینی کچوئی هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات (شماره نظام پزشکی: ۶۸۵۶۰). تا کنون خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی بسیاری را ارائه کرده ام، و تجربه فعالیت در مراکز درمانی متعددی را دارم، در حال حاضر نیز در بیمارستان کوثر در شهرستان سنندج فعالیت می کنم و در کنار تیم پزشکی مجرب و متخصص این بیمارستان در خدمت تمامی بیماران عزیز می باشم. علاوه بر این روزهایی در هفته را در مطب شخصی خود نیز فعالیت می کنم و ساعاتی را به پذیرش و ویزیت مراجعین محترم اختصاص می دهم.
افرادی که از مشکلات و آسیب های شایع مغز و ستون فقرات رنج می برند می توانند برای انجام معاینات تخصصی و شروع درمان با من در ارتباط باشند، بنده با تجربه ی چند سال طبابت در این زمینه و انجام جراحی های موفقیت آمیز در خدمت شما بیماران گرامی می باشم.
آنچه جزو خدمات اصلی بنده محسوب می شود، به شرح زیر است:
جراحی تومورهای مغز و نخاع، جراحی و درمان آسیب مهره های ستون فقرات مانند شکستگی، سُرخوردگی و ساییدگی، جراحی شکستگی جمجمه، درمان دیسک های کمر و گردن، درمان فتق دیسک، جراحی انسداد کانال نخاعی، جراحی ناهنجاری های مادرزادی ستون فقرات و نخاع، جراحی خونریزی مغزی، درمان عفونت های مغز، جراحی و اصلاح انحراف ستون فقرات، درمان سکته مغزی، جراحی و درمان هیدروسفالی در کودکان و بزرگسالان، درمان چسبندگی های عصب، درمان بیماری های عروق مغز، و غیره.
افراد بسیاری تا کنون نزد من مراجعه داشته اند که به این بیماری ها و آسیب های مبتلا بوده اند، که خوشبختانه به دلیل تشخیص و درمان به موقع، از بروز آسیب های جدی تر جلوگیری شده، و رفته رفته سلامتی خود را به دست آورده اند.
تمام سعی من به عنوان یک جراح مغز و اعصاب، به کارگیری مناسب ترین و جدیدترین تکنیک های درمانی برای بهبودی بیماران عزیز می باشد، در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید با هماهنگی قبلی به مطب و یا بیمارستان کوثر مراجعه داشته باشید.
برای اطلاع دقیق از برنامه ی کاری من می توانید با شماره تلفن منشی و شماره تلفن مطب تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان کوثر سنندج
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سیداکبر نظام الدینی کچوئی، دکتر نظام الدینی کچویی، دکتر سیداکبر نظام الدینی کچوئی جراح مغز و اعصاب، دکتر سیداکبر نظام الدینی کچوئی جراح ستون فقرات، دکتر سیداکبر نظام الدینی کچوئی سنندج، جراح مغز و اعصاب سنندج، جراح ستون فقرات سنندج، بیمارستان کوثر سنندج
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
سیداکبر نظام الدینی کچوئی
جراح مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر