منو
X

تصویر
سمیرا اکبری منیع
متخصص مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
80%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سمیرا اکبری منیع هستم، متخصص بیماری های مغز و اعصاب (نورولوژیست) و دارای شماره نظام پزشکی ۱۲۸۲۳۷٫
تا کنون خدمات متعددی اعم از مراقبتی، تشخیصی، توانبخشی و درمانی را به هموطنان گرامی ارائه کرده ام و همیشه سعی در تشخیص درست و به کارگیری مناسب ترین راهکارهای درمانی مطابق با دانش روز دنیا را داشته ام.
آنچه وظیفه ی من محسوب می شود شامل تشخیص و درمان غیر جراحی عارضه های مغز و اعصاب می شود، و در مورد بیماری ها و آسیب های دیگر مغز و اعصاب که تنها با جراحی قابل درمان باشد، فرد را جهت معاینه های دقیق تر و درمان نزد یک جراح مغز و اعصاب (نوروسرجری) ارجاع می دهم.
اما از میان آنچه در حیطه ی فعالیت من قرار می گیرد می توان اشاره داشت به: کنترل بیماری ام اس، بررسی و درمان اختلالات شایع در خواب (بی خوابی، فلج خواب، خواب پریشی، حمله خواب، …)، درمان میگرن و سردردهای خوشه ای و تنشی، بررسی و درمان سرگیجه، کنترل بیماری صرع و حملات آن، درمان اثرات ناشی از سکته مغزی، درمان بیماری های عصبی- عضلانی مانند نوروپاتی و میوپاتی، درمان بیماری آتاکسی (عدم تعادل)، بررسی و درمان اختلال در سطح هوشیاری، کنترل بیماری ها و اختلالات حافظه مانند آلزایمر، درمان عفونت مغزی (مننژیت)، کنترل اختلالات حرکتی مانند پارکینسون، درمان آرتروزهای کمری و گردنی، درمان دیسک، درمان درد عصب سیاتیک، و غیره.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این بیماری ها مبتلا بوده اند، اما خوشبختانه به دلیل تشخیص به موقع و با شروع درمان از پیشروی بیماری شان جلوگیری شده و در بسیاری از موارد بهبود پیدا کرده اند.
چنانچه شما نیز از بیماری ها و اختلالات مغز و اعصاب رنج می برید می توانید با من در ارتباط باشید.
هدف من ارائه ی بهترین خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی جهت حفظ سلامت سیستم عصبی شما مردم عزیز می باشد. برای ارتباط با من می توانید به مطب شخصی مراجعه داشته باشید. شماره تلفن مطب نیز در این صفحه درح شده است، لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و تعیین وقت قبلی با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سمیرا اکبری منیع، دکتر اکبری منیع، دکتر سمیرا اکبری منیع جراح مغز و اعصاب، دکتر سمیرا اکبری منیع متخصص مغز و اعصاب، دکتر سمیرا اکبری منیع نورولوژیست، دکتر سمیرا اکبری منیع نوروسرجن، دکتر سمیرا اکبری منیع فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر سمیرا اکبری منیع فوق تخصص صرع، دکتر سمیرا اکبری منیع فوق تخصص ام اس، دکتر سمیرا اکبری منیع فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • متخصص مغز و اعصاب
تصویر
سمیرا اکبری منیع
متخصص مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر