منو
X

تصویر
زاهد ملک محمدی
جراح مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
80%

دقت

80%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر زاهد ملک محمدی هستم، جراح مغز و اعصاب، و ستون فقرات به شماره نظام پزشکی ۱۰۵۳۸۶٫ من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با آناتومی، فیزیولوژی، آسیب ها و بیماری های مغزی و ستون فقرات آشنایی داشته و مهارت لازم جهت درمان این عارضه ها را کسب کرده ام.
آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد به این شرح می باشد:
– جراحی و درمان عارضه های مغزی: تومور، ضربه ی مغزی، شکستگی جمجمه، خونریزی مغزی، آنوریسم، انسداد وریدهای مغزی، عفونت مغزی، صرع، هیدروسفالی، …
– جراحی و درمان عارضه های نخاعی و ستون فقرات: اسکولیوز یا انحراف ستون فقرات، تومور نخاعی، تنگی کانال نخاعی، دیسک و فتق دیسک، اختلالات عروق نخاعی، آسیب دیدگی مهره های کمر و گردن مانند شکستگی، لغزش و ساییدگی، آرتروز، …
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این بیماری ها و آسیب ها دچار بوده اند، که در بیشتر موارد بعد از درمان روند بهبودی را رفته رفته طی کرده و سلامتی خود را به دست آورده اند.
لازم به ذکر است که تشخیص و درمان به موقع در مورد عارضه های مغز و اعصاب، و ستون فقرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پس در صورتی که متوجه هر گونه اختلال مانند سردرد، تب شدید و ناگهانی، سرگیجه، تهوع و استفراغ، تشنج، مشکلات ناگهانی در بینایی و شنوایی، اختلال در گفتار، افت هوشیاری، اختلال در حافظه، مشکلات حرکتی (بی نظمی یا ناتوانی در راه رفتن و حفظ تعادل)، ارتعاش و لرزش دست ها و پاها در حالت استراحت، بی حسی یا فلجی اندام ها، اسپاسم عضلانی، دردهای مزمن، و… شدید در اولین فرصت حتما نزد یک متخصص و جراح مغز و اعصاب مراجعه داشته باشید.
من نیز هم اکنون بعد از چند سال فعالیت و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما عزیزان می باشم. برای ارتباط با من می توانید به آدرس درج شده مراجعه داشته باشید.
در حال حاضر روزهایی را در بیمارستان امام حسین (ع) واقع در ملایر حضور داشته و در خدمت بیماران محترم می باشم.
لطفا قبل از مراجعه از برنامه ی کاری من اطلاع پیدا کنید و برای تعیین وقت قبلی خود اقدام فرمایید، شماره تلفن بیمارستان در این پروفایل ذکر شده است.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان امام حسین (ع) ملایر
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر زاهد ملک محمدی، دکتر ملک محمدی، دکتر زاهد ملک محمدی جراح مغز و اعصاب، دکتر زاهد ملک محمدی متخصص مغز و اعصاب، دکتر زاهد ملک محمدی نورولوژیست، دکتر زاهد ملک محمدی نوروسرجن، دکتر زاهد ملک محمدی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر زاهد ملک محمدی فوق تخصص صرع، دکتر زاهد ملک محمدی فوق تخصص ام اس، دکتر زاهد ملک محمدی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
زاهد ملک محمدی
جراح مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر