منو
X

تصویر
رضا عسگری گرجی
جراح مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
100%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

دکتر رضا عسگری گرجی هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری) به شماره نظام پزشکی ۱۰۹۹۱۸٫
من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با آناتومی، فیزیولوژی و سایر عارضه های مغزی و ستون فقرات آشنایی داشته و قادر به درمان طبی و جراحی این عارضه ها می باشم.
قابل ذکر می باشد که رده آسیب ها و بیماری های درگیر کننده مغز و ستون فقرات بسیار گسترده است با این حال از میان شایع ترین این عارضه ها که قادر به تشخیص و درمان آنها می باشم می توانم به سکته مغزی، تومور مغزی، ضربه مغزی، شکستگی جمجمه، خونریزی مغزی، صرع، آنوریسم، انسداد وریدهای مغزی، عفونت مغزی مانند آبسه و انسفالیت، هیدروسفالی، … در رده ی عارضه های مغزی، و اسکولیوز، آسیب های مهره های کمر و گردن مانند شگستگی، ساییدگی و جابجایی، تنگی مجاری نخاعی، تومور نخاعی، دیسک، فتق دیسک، آسیب طناب نخاعی، چسبندگی های عصب، … در رده ی عارضه های نخاعی و ستون فقرات اشاره کنم.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این قبیل صدمات و بیماری ها مبتلا بوده اند، که خوشبختانه بعد از تشخیص و درمان به موقع از پیشرفت بیماری شان جلوگیری شده و به مرور بهبود پیدا کرده اند.
چنانچه شما نیز از اختلالات سیستم عصبی رنج می برید می توانید جهت بررسی ها و معاینه های دقیق با من در ارتباط باشید، م اکنون بعد از چندین سال فعالیت و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما مردم عزیز می باشم.
لازم به ذکر می باشد که در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب شخصی حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعه کنندگان گرامی می باشم. شماره تلفن مطب در این صفحه درج شده، لطفا برای اطلاع از روزهای حضور من در مطب و تعیین نوبت قبلی با این شماره تماس حاصل فرمایید. هدف من حفظ و مراقبت از سلامت سیستم عصبی شما می باشد، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر رضا عسگری گرجی، دکتر عسگری گرجی، دکتر رضا عسگری گرجی جراح مغز و اعصاب، دکتر رضا عسگری گرجی متخصص مغز و اعصاب، دکتر رضا عسگری گرجی نورولوژیست، دکتر رضا عسگری گرجی نوروسرجن، دکتر رضا عسگری گرجی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر رضا عسگری گرجی فوق تخصص صرع، دکتر رضا عسگری گرجی فوق تخصص ام اس، دکتر رضا عسگری گرجی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
رضا عسگری گرجی
جراح مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر