منو
X

تصویر
حسنعلی طغیانی دولت آبادی
جراح مغز و اعصاب
(1)
آمار این متخصص
(1) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

80%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات به شماره نظام پزشکی ۲۶۸۸۵٫ تا کنون خدمات متعدد پیشگیری، تشخیصی و درمانی را به مردم عزیز کشورم ارائه کرده و در بیمارستان های مختلفی فعالیت کرده ام، در این بین می توانم به بیمارستان توحید واقع در خرم آباد اشاره کنم که همچنان فعالیت من در این بیمارستان ادامه داشته و در کنار دیگر همکاران با تجربه آماده ی پذیرش و ویزیت بیماران محترم می باشم.
وظیفه ی من به عنوان یک جراح مغز و اعصاب، شامل بررسی وضعیت مراجعین به صورت بالینی، تجویز تست های پاراکلینیکی برای ارزیابی دقیق سیستم عصبی، تشخیص و درمان عارضه های مغزی و ستون فقرات با استفاده از روش های درمانی مناسب و مطابق با دانش روز دنیا می شود.
رده بیماری ها و آسیب های درگیر کننده مغز و ستون فقرات بسیار گسترده است، هر یک از این عارضه ها به طریقی روی سلامت سیستم عصبی شما اثر می گذارند، از این رو تشخیص و درمان به موقع این بیماری ها بسیار اهمیت دارد. از میان شایع ترین این عارضه ها می توان اشاره ای داشت به: تومور مغز، سکته مغزی، صرع، آنوریسم، پارگی و انسداد رگ های مغزی، هیدروسفالی، عفونت مغزی، ضربه مغزی، خونریزی مغزی، اسکولیوز، کیفوز، تومور نخاعی، تنگی کانال نخاعی، دیسک و فتق دیسک، شکستگی مهره های ستون فقرات، سر خوردگی مهره ها، آسیب طناب نخاعی، و غیره.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این بیماری ها و آسیب ها مبتلا بوده اند که خوشبختانه بعد از درمان رفته رفته بهبود پیدا کرده اند و سلامتی خود را مجدد به دست آورده اند.
بروز این بیماری ها می تواند روی اندام ها و عضلات تان، راه رفتن، تعادل، حافظه، هوشیاری، بینایی، شنوایی، تکلم، شخصیت و رفتارتان، و… اثر بگذارد، در صورتی که با اختلالاتی در این قسمت ها مواجه شدید، حتما برای معاینه و بررسی های دقیق نزد یک متخصص و جراح مغز و اعصاب مراجعه داشته باشید.
من نیز هم اکنون بعد از چندین سال فعالیت و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما مردم عزیز می باشم. شما می توانید برای ارتباط با من به بیمارستان توحید مراجعه داشته باشید.
لازم به ذکر می باشد که تمامی روزهای هفته (غیر از جمعه ها) را در بیمارستان حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما بیماران محترم می باشم.
لطفا برای اطلاع دقیق از ساعات کاری من و تعیین نوبت قبلی با شماره تلفن مرتبط با بیمارستان که در کادر مربوط به اطلاعات تماس ثبت شده است تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان توحید خرم آباد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی، دکتر طغیانی دولت آبادی، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی جراح مغز و اعصاب، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی متخصص مغز و اعصاب، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی نورولوژیست، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی نوروسرجن، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی فوق تخصص صرع، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی فوق تخصص ام اس، دکتر حسنعلی طغیانی دولت آبادی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
حسنعلی طغیانی دولت آبادی
جراح مغز و اعصاب
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر