منو
X

تصویر
بهرام نصیری اسکوئی
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر بهرام نصیری اسکوئی هستم، متخصص و جراح مغز و اعصاب، و ستون فقرات (شماره نظام پزشکی: ۳۰۶۶۲). من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با آناتومی، فیزیولوژی، علائم و نشانه های عارضه های سیستم عصبی، و درمان آنها با کمک روش های درمانی کارآمد آشنایی داشته و خدماتی را ارائه می کنم. سعی من به عنوان یک جراح همواره بر این است که دانش خود را به روز نگه داشته و تمامی راهکارهای درمانی که ارائه می کنم مطابق با دانش روز دنیا باشد.
افرادی که نزد من مراجعه می کنند یا به آسیب ها و بیماری های مغزی مبتلا هستند و یا از مشکلات شایع ستون فقرات رنج می برند، وظیفه ی من در گام اول اخذ شرح حال بیمار، بعد انجام معاینه های بالینی و تجویز تست های پاراکلینیکی برای ارزیابی دقیق مغز و ستون فقرات، بعد تشخیص دقیق و بدون خطا عارضه ها و در نهایت درمان بیماری تشخیص داده شده با بهره گیری از مناسب ترین روش درمانی است.
از میان شایع ترین عارضه های مغزی و ستون فقرات که تشخیص و درمان آنها در حیطه ی فعالیت بنده قرار می گیرد می توانم به: تومور مغزی و نخاعی، انسداد کانال نخاعی، آسیب طناب نخاعی، هیدروسفالی یا پرفشاری درون جمجمه، گرفتگی و انسداد وریدهای مغز، آنوریسم مغزی، اسکولیوز یا انحراف ستون فقرات، ضربه ی مغزی، خونریزی مغزی، چسبندگی های عصب، دیسک کمر و گردن، بیرون زدگی دیسک، عفونت مغز، سکته مغزی، صرع، شکستگی مهره های ستون فقرات، دررفتگی و لغزش مهره ها، و… اشاره کنم.
اغلب این عارضه ها در صورت بروز می تواند باعث اختلالات و تغییراتی در اندام ها و عضلات، تکلم، بلع، شنوایی، بینایی، حافظه، سطح هوشیاری، راه رفتن و تعادل، شخصیت و رفتار فرد شود، افرادی که متوجه هر گونه تغییر در این بخش ها می شوند بهتر است در اولین فرصت و برای بررسی و معاینه نزد یک متخصص و جراح مغز و اعصاب مراجعه داشته باشند.
من نیز در حال حاضر با سابقه ی چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما مردم عزیز می باشم. شما می توانید برای ارتباط با من هم به مطب شخصی و هم بیمارستان آذربایجان (واقع در ارومیه) مراجعه داشته باشید.
شماره تلفن مطب در این پروفایل درج شده، لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من هم در مطب و هم بیمارستان آذربایجان، و هم چنین برای تعیین نوبت قبلی با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان آذربایجان ارومیه
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر بهرام نصیری اسکوئی، دکتر نصیری اسکوئی، دکتر بهرام نصیری اسکوئی جراح مغز و اعصاب، دکتر بهرام نصیری اسکوئی متخصص مغز و اعصاب، دکتر بهرام نصیری اسکوئی نورولوژیست، دکتر بهرام نصیری اسکوئی نوروسرجن، دکتر بهرام نصیری اسکوئی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر بهرام نصیری اسکوئی فوق تخصص صرع، دکتر بهرام نصیری اسکوئی فوق تخصص ام اس، دکتر بهرام نصیری اسکوئی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
بهرام نصیری اسکوئی
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر