منو
X

تصویر
امیر ضیاءالدین علیمرادی
جراح مغز و اعصاب
(8)
آمار این متخصص
(8) رای
80%

دقت

100%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات (نوروسرجری) هستم. من نیز مانند تمامی متخصصین این شاخه از پزشکی، با آناتومی، فیزیولوژی و سایر بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب و ستون فقرات آشنایی داشته، و قادر به تشخیص و درمان این بیماری ها با روش های جراحی و غیر جراحی می باشم و تا به امروز خدمات تشخیصی و درمانی بسیاری را در این حیطه ارائه کرده ام.
افراد بسیاری تا کنون نزد من مراجعه داشته اند که به آسیب ها و بیماری های متعدد مغزی و ستون فقرات مبتلا بوده اند که خوشبختانه بعد از تشخیص و درمان، روند بیماری شان کنترل و به مرور بهبود پیدا کرده اند. قابل ذکر می باشد که رده بیماری ها و آسیب های درگیر کننده ی مغز و اعصاب، و ستون فقرات بسیار است، با این حال از میان شایع ترین این بیماری ها و آسیب ها که توانایی تشخیص و درمان آنها را دارم می توانم به:
– تومور و سرطان مغزی، ضربه ی مغزی، خونریزی مغزی، آب آوردن مغز (هیدروسفالی)، انسداد شریان های مغزی، شکستگی جمجمه، عفونت مغزی (آبسه، انسفالیت)، و… در رده ی بیماری ها و آسیب های مغزی
– انحراف ستون فقرات (اسکولیوز)، فتق دیسک بین مهره ای، دیسک کمر و گردن، تنگی کانال نخاعی، تومور نخاعی، چسبندگی های عصب، لغزش و جابجایی مهره ها، ساییدگی مهره ها، و… در رده ی آسیب ها و بیماری های ستون فقرات اشاره کنم.
هر یک از این بیماری ها و آسیب ها به طریقی سلامت فرد و زندگی عادی او را تحت تأثیر قرار می دهد، و با توجه به تأثیرات جبران ناپذیری که برخی از این بیماری ها به همراه دارد، تشخیص و درمان به موقع آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو افرادی که با هر گونه اختلال و ناهنجاری که با سیستم عصبی در ارتباط است، مواجه می شوند بهتر است برای معاینه و بررسی دقیق با یک متخصص و جراح مغز و اعصاب در ارتباط باشند.
هم چنین شما می توانید با من نیز در ارتباط باشید. هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفیقت آمیز در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم.
جهت ارتباط با من می توانید با هماهنگی قبلی به مطب شخصی مراجعه داشته باشید. برنامه ی کاری من روزهای شنبه تا چهارشنبه (غیر از دوشنبه ها) در دو نوبت صبح و عصر می باشد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنی که در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، در تماس باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی، دکتر علیمرادی، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی جراح مغز و اعصاب، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی متخصص مغز و اعصاب، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی نورولوژیست، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی نوروسرجن، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی فوق تخصص صرع، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی فوق تخصص ام اس، دکتر امیر ضیاءالدین علیمرادی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
امیر ضیاءالدین علیمرادی
جراح مغز و اعصاب
(8)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر