منو
X

تصویر
احسان شرافت کاظم زاده
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر احسان شرافت کاظم زاده هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و دارای فوق تخصص صرع به شماره نظام پزشکی: ۵۶۶۸۷٫ من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با فیزیولوژی سیستم اعصاب مرکزی و محیطی، سایر بیماری ها و آسیب های مغز، نخاع، جمجمه، ستون فقرات و سلسله اعصاب محیطی و هم چنین علائم این عارضه ها، آشنایی داشته، و دانش و مهارت لازم برای اقدامات درمانی اعم از جراحی و غیر جراحی را کسب کرده ام.
انسان در سنین مختلف می تواند با بیماری ها و آسیب های متعددی در سیستم عصبی خود مواجه شود، برخی از این عارضه ها به دلیل عواملی درونی و برخی بر اثر یک عامل خارجی بروز می کنند. از آنجایی که اکثر عارضه های سیستم عصبی دارای علائم آشکاری هستند، بهتر است افرادی که متوجه هر گونه تغییر در وضعیت راه رفتن و تعادل خود، عملکرد، خلق و خو، حافظه، سطح هوشیاری، بینایی، شنوایی، تکلم، … می شوند حتما برای بررسی های دقیق نزد یک متخصص و جراح مغز و اعصاب مراجعه داشته باشند.
متخصص با تجویز آزمایشات پاراکلینیکی اقدام به ارزیابی دقیق وضعیت سیستم عصبی شما می کند، و در صورتی که بیماری تشخیص داده شود، با استفاده از بهترین روش درمانی، در جهت بهبود شما اقدام می کند. من نیز به عنوان یک جراح مغز و اعصاب، و فوق تخصص بیماری صرع، هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما بیماران عزیز می باشم.
جهت ارتباط با من می توانید به آدرس درج شده مراجعه داشته باشید، لازم به ذکر است که در حال حاضر در بیمارستان سلامت فردا (در تهران) فعالیت می کنم و در کنار دیگر همکاران مجرب و متخصص خود در این مرکز درمانی، آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین گرامی می باشم. حیطه ی اصلی فعالیت های من به شرح زیر است:
– جراحی و درمان عارضه های مغزی: تومور، بیماری صرع، سکته مغزی، هیدروسفالی، ضربه مغزی، خونریزی مغزی، عفونت ها و التهابات مغزی، بیماری های عروق مغز مانند انسداد، آنوریسم و یا پارگی، …
– جراحی و درمان عارضه های نخاعی و ستون فقرات: تومور نخاعی، آسیب طناب نخاعی، دیسک کمر و گردن، فتق دیسک، انسداد کانال کمری، آسیب دیدگی مهره های ستون فقرات نظیر شکستگی، سرخوردگی و ساییدگی، اسکولیوز، …
لطفا برای اطلاع دقیق از برنامه ی کاری من در بیمارستان سلامت فردا، با شماره تلفن هایی که در این صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان سلامت فردا تهران
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی صرع
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی فوق تخصص
  • کلمات کلیدی دکتر احسان شرافت کاظم زاده، دکتر شرافت کاظم زاده، دکتر احسان شرافت کاظم زاده جراح مغز و اعصاب، دکتر احسان شرافت کاظم زاده متخصص مغز و اعصاب، دکتر احسان شرافت کاظم زاده نورولوژیست، دکتر احسان شرافت کاظم زاده نوروسرجن، دکتر احسان شرافت کاظم زاده فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر احسان شرافت کاظم زاده فوق تخصص صرع، دکتر احسان شرافت کاظم زاده فوق تخصص ام اس، دکتر احسان شرافت کاظم زاده فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
احسان شرافت کاظم زاده
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر