منو
X

تصویر
رجب تازیکی
جراح مغز و اعصاب
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
80%

دقت

80%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر رجب تازیکی هستم، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات (شماره نظام پزشکی: ۵۷۵۷۱). من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی (نوروسرجری) با فیزیولوژی مغز و ستون فقرات، عارضه های این قسمت ها و نشانه های آنها، و راه های درمانی این بیماری ها و آسیب ها با کمک دارو و جراحی آشنایی داشته و خدماتی را ارائه می کنم. به طور کلی آنچه وظیفه ی من محسوب می شود شامل: اخذ شرح حال بیماران در وهله ی اول، تشخیص عارضه های مغزی، نخاعی و ستون فقرات بعد از بررسی های بالینی لازم و از طریق نتیجه ی تست های پاراکلینیکی مانند سی تی اسکن، MRI، … و در آخر درمان بیماری تشخیص داده با بهره گیری از جدیدترین روش های درمانی در دنیا می شود. افراد بسیاری روزانه به مطب بنده مراجعه دارند که از سردردهای شدید، تب ناگهانی، افت سطح هوشیاری، سرگیجه، حالت تهوع، اختلال حافظه، مشکلات حرکتی و تعادلی، اختلالات بینایی، شنوایی و گفتاری، بی حسی های عضلانی، گزگز و یا سوزن سوزن شدن اندام ها، اسپاسم های عضلانی، دردهای مزمن، … شکایت دارند، لازم به ذکر است که علائم نام برده در برخی موارد می تواند به دلیل بروز عارضه های مغزی و ستون فقرات باشد که بهتر است سریعا تشخیص داده شده و برای درمان آن اقدام شود. قابل توجه شهروندان عزیز خدمات اصلی من به شرح زیر است:
درمان سردرد، درمان کمردرد، درمان ضربات مغز و ستون فقرات، درمان دیسک ستون فقرات، درمان فتق یا بیرون زدگی دیسک، درمان تومورهای مغز و نخاع، درمان ناهنجاری های مادر زادی مغز، نخاع و ستون فقرات، درمان و اصلاح انحراف ستون فقرات، درمان خونریزی مغزی، درمان انسداد کانال نخاعی، درمان آنوریسم مغز، و غیره.
افرادی که علائم و نشانه هایی که قبل تر اشاره شد را تجربه می کنند، می توانند برای معاینه و درمان با من در ارتباط باشند.
در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب شخصی خود در گرگان حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما بیماران عزیز می باشم.
برای اطلاع دقیق از روزهای حضور من در مطب و هم چنین برای تعیین نوبت قبلی کافیست با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرید.
هدف من حفظ و مراقبت از سلامت سیستم عصبی شما مردم عزیز است.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر رجب تازیکی، دکتر تازیکی، دکتر رجب تازیکی جراح مغز و اعصاب، دکتر رجب تازیکی متخصص مغز و اعصاب، دکتر رجب تازیکی نورولوژیست، دکتر رجب تازیکی نوروسرجن، دکتر رجب تازیکی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر رجب تازیکی فوق تخصص صرع، دکتر رجب تازیکی فوق تخصص ام اس، دکتر رجب تازیکی فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
رجب تازیکی
جراح مغز و اعصاب
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر