منو
X

تصویر
سیدنادر دادگر
جراح مغز و اعصاب
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سیدنادر دادگر، متخصص جراحی مغز و اعصاب، و ستون فقرات هستم، و دارای شماره نظام پزشکی: ۹۷۹۹۷٫ تا به امروز خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی بسیاری را به مردم عزیز کشورم ارائه کرده ام، و سابقه انجام جراحی های بی شماری را در کارنامه ی کاری خود دارم که خوشبختانه همگی موفقیت آمیز بوده و سلامتی مجدد بیماران عزیز را به همراه داشته است.
من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با آناتومی، فیزیولوژی و بیماری های سیستم عصبی آشنایی کامل داشته و دانش و مهارت لازم برای اقدامات مراقبتی و درمانی را کسب کرده ام.
وظیفه ی من در مقابل بیماران عزیز در قدم اول، اخذ شرح حال آنها، سپس انجام معاینه های بالینی و تجویز تست های پاراکلینیکی برای ارزیابی دقیق سیستم عصبی بیمار، و در نهایت تشخیص و درمان عارضه تشخیص داده شده با بهره گیری از متدها و راهکارهای درمانی مناسب است.
از میان عارضه های مغز و اعصاب، و ستون فقرات که قادر به تشخیص و درمان آنها می باشم می توانم اشاره ای داشته باشم به: تومورهای نخاعی و مغزی، عفونت و التهابات مغزی، سکته مغزی، اسکولیوز (انحراف ستون فقرات)، خونریزی مغزی، شکستگی جمجمه، شکستگی مهره های ستون فقرات، لغزش مهره ها، ساییدگی مهره ها، ضربه مغزی، تنگی مجاری نخاعی، آسیب طناب نخاعی، هیدروسفالی (افزایش حجم مایع مغزی- نخاعی در جمجمه)، دیسک، فتق دیسک (بیرون زدگی دیسک)، و غیره.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که از این بیماری ها و آسیب ها رنج می برده اند که خوشبختانه بعد از درمان رفته رفته بهبود پیدا کرده اند.
قابل توجه بیماران عزیز، من در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب شخصی خود حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعه کنندگان عزیز می باشم.
شما می توانید برای ارتباط با روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۴ عصر تا ۹ شب به مطب مراجعه داشته باشید.
شماره تلفن مطب نیز در این صفحه ثبت شده، جهت رزرو‌ وقت قبلی می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سیدنادر دادگر، دکتر دادگر، دکتر سیدنادر دادگر جراح مغز و اعصاب، دکتر سیدنادر دادگر متخصص مغز و اعصاب، دکتر سیدنادر دادگر نورولوژیست، دکتر سیدنادر دادگر نوروسرجن، دکتر سیدنادر دادگر فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، دکتر سیدنادر دادگر فوق تخصص صرع، دکتر سیدنادر دادگر فوق تخصص ام اس، دکتر سیدنادر دادگر فوق تخصص الکتروانسفالوگرافی
تخصص ها
  • جراح مغز و اعصاب
تصویر
سیدنادر دادگر
جراح مغز و اعصاب
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص مغز و اعصاب. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر